Tesettürü bıraktım, iş yerine ilk defa açık gittim. Çok utanıyorum, beni yargılamalarından korkuyorum. İşi bırakmalı mıyım?

1 bucuk yildir bir yerde calisiyorum tesetturden ciktim ama yemin edwrjm cok zorladim olmadi simdide vicdan olarak agir gelmeye basladi ve garip hissediyorum ve insanlardan cok utaniyorum yargilamalarindan vs kimse kotu karsilamadi hatta calistigim yer muhafazak olmasina ragmen cok iyi karsiladilar ama cok utaniyorum acaba yuzume gulup iclerinden hakkimda kotu dusunuyorlarmi diye dusunuyorum birde cehennemlik olma korkusu var
Güncellemeler
+1 yıl
Beni ors... bu gibimi gorucekler
Tesettürü bıraktım, iş yerine ilk defa açık gittim. Çok utanıyorum, beni yargılamalarından korkuyorum. İşi bırakmalı mıyım?
Cevapla