İşten ayrılırsam ayıp edecekmiş gibi hissediyorum, nasıl işten çıkarım?

üniversite sınavına gecen sene de girmek istiyordum ama kuyumcuda calıstıgım icin aynı anda ders ile işi yürütemedim bu yıl hazırlanıp girmek istiyorum 5 ay kaldı fakat istiyorum bu sefer. ama işimden nasıl ayrılıcam 1 bucuk yıldır calısıyorum ayıp edicekmiş gibi hissediyorum ama üniversite de içimde kalacak hep hukuk istiyorum.

İşten ayrılırsam ayıp edecekmiş gibi hissediyorum, nasıl işten çıkarım?
Cevapla