İşten atıldım ama kendimi suçluyorum, bu durumdan nasıl kurtulacağım?

İşten atıldım ve kendimi suçluyorum sürekli o kadar kötü psikolojideyimki neden sorusunu soruyorum cevabını bulamayınca kendime yükleniyorum.. bizim fizyoterapist arkadaşlar geneli şeytan olur diyorum bir önyargı oluşmaya başladı herkes kötüymüş gibi hissetmeye başkadım meslektaşlarımın bu durumdan nasıl kurtulmak lazım

İşten atıldım ama kendimi suçluyorum, bu durumdan nasıl kurtulacağım?
Cevapla