İşten çıkmak istiyorum. İş yerinden ne diyerek ayrılabilirim?

3 ay oldu. çalıştığım yer bir inşaat firması. ilk tecrübem.

patronum aile dostumuzun damadı. yani tanıdık. ayrılmak istiyorum ama ne deyip çıkacağımı bilmiyorum. çalışma arkadaşlarımın mobingine uğruyorum. mutlu değilim.

İşten çıkmak istiyorum. İş yerinden ne diyerek ayrılabilirim?
Cevapla