3 ay oldu. çalıştığım yer bir inşaat firması. ilk tecrübem.
patronum aile dostumuzun damadı. yani tanıdık. ayrılmak istiyorum ama ne deyip çıkacağımı bilmiyorum. çalışma arkadaşlarımın mobingine uğruyorum. mutlu değilim.
3 ay oldu. çalıştığım yer bir inşaat firması. ilk tecrübem.
patronum aile dostumuzun damadı. yani tanıdık. ayrılmak istiyorum ama ne deyip çıkacağımı bilmiyorum. çalışma arkadaşlarımın mobingine uğruyorum. mutlu değilim.
Merhaba, işten memnun değilim veya beni mutsuz eden şu şu sebepler var deyip işten ayrılmak istediğinizi dile getirmeniz lazım yani açıkça söylemeniz daha uygun olacaktır diye düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
ayak uydurmak için zor bir ortam. Saatleri bahane edebilirsin, mesafeyi bahane edebilirsin veya erkek arkadaşım/arkadasim iş yeri açtı yanında olmamı istiyor diyebilirsin. Konuşurken ki ses tonun, yüzündeki ve konusmandaki netlik çok önemli unutma
Cevap
9Cevap
Orada mutlu olmadığını söyle sebebini sorarlarsa insanların sana mobing uyguladığını söylersin çözebilirseler çözerler yoksa vedalaşırsınız. Mutlu olmadığınız bir yerde çalışmayın
Beni dışlıyorlar.
Hiç başlamak istemedim zaten.
Susuyorum patronum da tanıdık olunca.
Bunları söyle susma kendi hakkını ara. Böyle şeylere susarsan hayatın boyunca hep ezik pasif olarak kalırsın
Bir süre dinlenmek istiyorum. Ya da bir seyahate gidecegim. Vs vs. Uydurabilirsin.
Yorumları okudum da. Şey de açıkça anlat ortami ve. Mutlu olmadığını söyle..
Patronla konuş madem tanıdık. Durumu anlat o ayar verir isyerindekilere.
Kötü çalış çıkarsınlar. Kendin değil de onlar çıkarırlarsa tazminat alabiliyorsun. Bende aynı durumdayım.
1-Gordugum lüzum üzerine..
2-Ailevi özel nedenlerden dolayı
3- Sıkıldım
rapor falan al sonra zaten kendileri çık falan derler..
Benim ailem rahatsızlandı bir süredir yanında olmam gerekiyor diyebilirsin.
Net şekilde sorunu söyle ve çık mecbur değilsin çalışmaya veya yalan söylemeye
Direkt gerçek sebebi söyle, belki çıkmana gerek kalmadan çözülür.
Balık mısın akrep mi bı karar ver
Alışırsın daha çok yemişim takılma bence işini yap geç
Kanka tanıdıksa sen neden çıkıyorsun sana mobing uygulayan kimse şikayet et valla enayi misin
Direkt öncesinde istifanı yazıp şiddetli mobbing sebebiyle işten ayrılıyorum diyebilirsin.
Açık açık her şeyi söyle yetkili kişiye veya tanıdığınıza. Sakın saklama sebeplerini veya yalan söyleme. Daha sonraki iş hayatıbda karşına illaki çıkar. Şakaya gelmez böyle şeyler.
Çalışmak istemiyorum biraz bunaldım denen yeterli
3 ayda diyecekler
Öyle bir şey sormazlar sorarasa evet diceksim bir şey diyemez
Nasıl uğruyorsun?
Dışlıyorlar
Bir şey sorunca cevap vermiyorlar
Sen de takılma? İşine bak
Yapamadığım şeyleri soruyorum
Bence hemen pes etmek yerine bu konuyu patron ile konuş.
Çalışmaktan yoruldum çalışmak istemiyorum de
İstifa ediyorum diyerek ayrılabilirsin.
İşe gitme o halde... Söylemene gerek yok
Yani bence ayrılma iz bulmakzor
Doğrusu neyse oku söyle oldu bitti
Ne iş yapar tam
Patronum inşaat mühendisi. Kentsel Dönüşüm yapıyoruz
Sen napiyosun yani
Ben de işte aynı
Öfff
Muhendis misin aşçı mı temizlikçi mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?