Kadınlar, asgari ücretle çalışmak mı yoksa eşinizin maaş kartını kullanmak mı?

Yani kadınların asgari ücretle zor şartlarda çalışmasını pek anlam veremiyorum. Bazı meslekler tenzih etmekle birlikte kadınların ağır ve yorucu işlerde çalışmaları dişil enerjilerini azaltmıyor mu? İş hayatından kadınların olmasına karşı değilim sadece iş şartlarını düşününce gerçekten değiyor mu peki gün boyu vasat insanlarla uğraşacağınıza bir kişiyle sevdiğinizle vakit geçirmek varken neden böyle. Kapitalist sistem böyle istiyor diye devletler daha çok vergi toplasın diye kadının iş hayatı sokmak toplumu ve nesli değiştirmek istemeleri olmasın.
Güncellemeler
1 yıl
Kadının güçlü olası için illaki iş hayatında olması gibi bir zorunluluğunun olmadığı düşünüyorum. Kadın eşiyle sevdiği kişiyle de hayata daha güçlü durabilir. Çocuklarına ve ailesine ve daha önemlisi kendisine de enerjisi kalır. Güçlü erkeklerin arkasında güçlü kadınların olması gibi..
Yorucu iş hayatı, Kadın tek başına ayakta duracak diye toplumu farklı açıdan zarara uğratmış olabilir düşüncesindeyim.
Kadınlar, asgari ücretle çalışmak mı yoksa eşinizin maaş kartını kullanmak mı?
Cevapla