21 yaşında üniversiteye başlayacağım ve bu geç kalmışlık hissi beni bitiriyor sizce geç mi?

Birkaç nedenden dolayı üniversiteye hazırlanamamıştım ama bu sene sınava giricem ve seneye artık üniversiteye gitmeyi düşünüyorum 21 yaşında olucam ve aşırı aşırı geç kalmış hissediyorum gerekirse 3 senede bitirmeyi düşünüyorum üniversiteyi daha da geç kalmamak için ne gençliğimi yaşayabildim ne zamanlamam iyi, ardından yüksek lisans yapmak istiyorum 26 ya da 27 yaşımda bitiyor yani sizce de geç değil mi kim beni işe alacak o yaşta diye düşünüyorum

21 yaşında üniversiteye başlayacağım ve bu geç kalmışlık hissi beni bitiriyor sizce geç mi?
Cevapla