26 yaşındayım, üniversiteyi geç bitireceğim için içim çok buruk. Sizce çok geç mi?

Açık lise mezunuyum. 22 yaşında üniversite kazandım. 26 yaşındayım ve bu sene mezun olacağım inşallah. Ama aklım sürekli pişmanlıklar da. Keşke adam akıllı 18- 19 yaşında üniversiteye gitseydim de bu kadar geç kalmasaydım diyorum. Yaşıtlarım evlendi güzel bir kariyer sahibi bile oldu çoğu. Ama ben hala (öğrencilik sıfatım yüzünden herhalde) 1.5-2 bin tl maaşlı bir işte çalışıyorum (kendi bölümüm üzerinde). Bu içimdekileri de kimseye anlatamadım. Daha askerlik bile yapmadım okuyacağım diye uzattık işte. Mezun olunca direkt gitme planım var. Ama ya sonra? Hemen iş bulabilecek miyim? 22-23 yaşında mezun olsam bu kadar düşünmezdim ama 26 yaşında bunları düşünmek çok yoruyor. Bu triplerdeyim uzun zamandır. İçim çok yıprandı. Acayip mücadeleler veriyorum içimde anlamlandıramadığım. Sırf doğru düzgün param yok diye evlenmeye bile korkuyorum. O kadar pişmanım ki geçmişte k ihatalarımdan dolayı.. Benimle aynı durum da olan var mı? Gerçekten çok mu geç kaldım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım bir avantajım var o da üniversiteyi kazanır kazanmaz kendi bölümüm üzerine işe girdim. 4 yıldır da kendi bölümüm üzerinde farklı yerler de çalıştım
26 yaşındayım, üniversiteyi geç bitireceğim için içim çok buruk. Sizce çok geç mi?
Cevapla