29 yaşındayım üniversite okusam şimdi olur mu cok mu geç olur?

İş hayatında çok uzun süre kalamıyorum en uzun çalışmışlıgım bir senedir u bundan çok sıkılmış durumdayım patronların manipülasyonları beni çok yıprattı bir senedir günlük işlere gidiyorum depresyon oluştu bende anksiyete de yanında hediye geldi ve dolandırılmamda çabası gerçi bu benim suçum aklımı kullanacaktım inanmayacaktım öyle işte evlilik içinde birikimim yok zaten öyle işte

29 yaşındayım üniversite okusam şimdi olur mu cok mu geç olur?
Cevapla