Düştüğüm bu ruh halinden nasıl kurtulurum? Kısaca hikayeki sizlere anlatmak şu an ki durumum için yardım istiyorum?

Ben 17 yaşında liseden mezun olduktan sonra 18 yaşında üniversiteye başladım sivil hava ulaştırma işletmeciliği bölümünü okurken kuzey ıraktan gelen şehit haberlerindem dolayı zaten sevdiğim meslek olan askerliğe girmek istedim üniversitede keyfim çok rahattı ortamlar arkadaşlar falan kendi kendime bir karar verdim kendimi olduğum yere ait hissetmiyordum ani bir kararla finallerden sonra memlekete dönüp tecil bozdum yoklamami yaptırdım fakat 18 yaşında olduğum için Askere gidemiyordum sözleşmeli erliğede başvuramadim aylarca bekledim 19 oldum ve üniversitemi ikinci sınıfta bırakıp askere gönüllü olarak gittim askerlik ortamına alışmak istedim soğuk bir kış günü Kütahya hava er eğitim Tugay komutanlığına acemi birliğimi yapmak üzere gittim kaderin bir cilvesi gene havacıydim neyse burada çok zorlandim şartlar kötüydü Kütahya havası çok kötüydü sular donardi boyunluk bere eldiven parka üniforma içlik kışlık bot gene üşüyorduk bazı geceler soğuktan dışarı çıkmamız yasak oluyordu burada askeri inzibat oldum ikinci haftada acemiliğin ankaradan seçmelere geldiler Ankara 'da ki birliklere özel olarak askerler seçilirdi biz 56 kişi inzibattık birtek ben seçildim ve usta birliğimi özel koruma taburunda yaptım burada tören mangasında görevliydim şehit cenazelerine katılırdık ikinci altı ayada gönüllü olarak kaldıktan sonra askerliğimi 12 ay olarak yaptım bu askerlik süresince sözleşmeli erliğede sonunda başvurmuştum mamakta mülakatlara girdim kazandım koşudan sonra ağzıma Ankara sıcağında kan tadı gelmişti unutmuyorum. ardından sağlıktan geçtim ve bir süre bekledikten sonra ısparta dağ komando Tugayında zorlu bir eğitim aldım eğitimden sonra kıtaya katılış yaptım. Sınır ötesinde üs bölgelerindr çeşitli görevler yaptım çeşitli şeyler atlattık şimdi anlatmak istemiyorum ama şu an içinde son zamanlarda böbrek rahatsızlığı nedeniyle görevimde zorluk çekiyorum ve bu barış sürecinden dolayı ben ne uğruna üniversitemi bırakıp 19 yaşında üniforma giydim? Şimdide boşluğa düştüm çıkamıyorum
Düştüğüm bu ruh halinden nasıl kurtulurum? Kısaca hikayeki sizlere anlatmak şu an ki durumum için yardım istiyorum?
Cevapla