Günaydın, ben ise başladım 1 gun oldu ve telefonda istifa ettigimi bildirdim evrak imzalamaya gitmesem herhangi bir şey olur mu?

Gratiste ise başladım bir gün çalıştım ve istifa etmek istedigimi telefonda bildirdim şimdi bana dendiki buraya gelip çıkış evraklarını imzalamazsan mahkemeye kadar gidebilir dendi Bilen Biri Lütfen Cevaplayabilir mii

Günaydın, ben ise başladım 1 gun oldu ve telefonda istifa ettigimi bildirdim evrak imzalamaya gitmesem herhangi bir şey olur mu?
Cevapla