İstifa dilekçesi hazırlayacağım. Dilekçeyi yazdığım tarihi mi yazmalıyım yoksa işten çıkacağım tarihi mi?

Yani aslinda dilekçemi yazdim, tek sorunum tarih. Haziran sonundan itibaren devam etmeyeceğim. Bunu mu belirtmeliyim yoksa dilekceyi verdigim tarihi mi yazmaliyim? Tecrübesi olanlar yardimci olabilir mi?

İstifa dilekçesi hazırlayacağım. Dilekçeyi yazdığım tarihi mi yazmalıyım yoksa işten çıkacağım tarihi mi?
Cevapla