İşten ayrılırken imza atmamamın bir anlamı olur mu?

Arkadaşlar öncelikle bilgim yok bazı şeylerde ve tazminatımı nasıl alabilirim yardımınıza ihtiyacım var. (Not: mobbing var :( )
Güncellemeler
1 yıl
4 yıldır buradayım.
İşten ayrılırken imza atmamamın bir anlamı olur mu?
Cevapla