İş yerinde yüküm çok fazla çıkmak istiyorum?

İş yerinde çok görev tanımım var çok fazla rahatsızım birde çalıştığım ortamda çalışanlar benim kafamda değil sadece patronlarımla konuşuyorum onlar ayrılma dedi çözüm yolu sundular ve üstümdeki görevleri aldılar ve diğer arkadaşa verdiler eşit şekilde sizce bu durumda ne yapabilirim? Yine mutsuz olursam çıksammı çünkü kimseyle konuşmuyorum?

İş yerinde yüküm çok fazla çıkmak istiyorum?
Cevapla