İş yerinde bana daha yorucu işler veriliyor. Sizce ne yapmalıyım?

Bir akp'li ilçe belediyesinde çalışıyorum. Son bi kaç aydır sorumlu şef diğer çalışanlara göre bana daha yorucu ve yıpratıcı işler vermekte. Adil davranmamakta ve iş yerinde başka çalışan yokmuş gibi boş durdurmamak için beni takip ederek ya da ettirerek yeni işler yüklemekte. Kısacası benimle uğraşı amaç edinmiş kendisine. Ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok. Cimere yazmalımıyım eminde değilim. Fikirleriniz çok değerli ulucak. Şimdiden teşekkür ederim
İş yerinde bana daha yorucu işler veriliyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla