İş yeri enerjimi cok sömuruyor başka bir iş mi yapmalıyım?

Yani mutlu olamıyorum bilmijorum karşılaştığım iş ortamındaki insanlardan mi kaynaklı hiç iyi insanlara denk gelemiyorum sürekli mobbing var sanki ve enerjim sürekli dibe cekiliyor işi bırakmalı miyim sizce böyle nereye kadar

İş yeri enerjimi cok sömuruyor başka bir iş mi yapmalıyım?
Cevapla