İş yerinden dolayı hayat enerjim çok tükenmiş gibi hissediyorum ne yapabilirim?

İstemediğim bir hekimle çalışıyorum adaletsizlik var beni yönetim tek başına çalıştırırken şimdi arkadaşlarla iletişim sorunu yaşıyorsun seni tek vermek istemedik dedi ben torpil sevmiyorum yapacak olsam gerçekten yaparım benim de var torpilim ama yapmak istemiyorum sonra yeni mezun olan birini bilgisayar başına verdiler mesleğiyle alakası yok torpille onu şımartmaya çalışıyorlar açıkçası bizim kurumda çalışmayan adam çok önce ki çalıştığım hekim den beni aldılar o benim yanıma başkasını istemiş yukarısı da iki kişi çalışamaz olmaz demiş fakat surda bir çelişki var çok çok yoğun çalışan bir doktor daha var yardımcısı da rahatsızlığı çar onun yanına ikinci yardımcı verilmez iken ben niye yeni atanan birinin yanında çalışıyorum ki doktor onu çok ayrımcılık yapıyor sen niye yapıyorsun benim yapmamı istiyor bilgisayar başından ayrılmıyor yukarısı değişimli bakmamızı söylemişti gerçekten adaletsizliğe gelemiyorum ben çok temiz çok çalışıyorum gittiğim her yerde öyleyim bir olay yaşanmıştı ben haklı çıkmıştım adalet yerini bulmuştu ne kadar çok çalışam da kimse buravo aferin demeliyecek ki niye yapıyorum o zaman şimdiki hekimim çok çalışıyor herkes 20 hasta bakarken biz 30 -40 hasta bakıyoruz belim çok ağrımaya başladı eve ağlayarak gidiyorum gelir gelmez yatıyorum işlerine gelmeyince iletişim sorunu var bilmem ne ne yapacağım

Güncellemeler
+1 yıl
Sorunum çalıştığım klinikle yöneticiyle alakalı
İş yerinden dolayı hayat enerjim çok tükenmiş gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla