Arkadaşlar ben işe gireli 1 yıl oldu ve ben ameliyat olucam işten de çıkmak istemiyorum 3 ay rapor olacak beni işten çıkartırlarmı?

Yani işten çıkartırlar mı yoksa kıdem tazminatı mı veriler ya da rapor bittiğinde işe devam mı ederim

Arkadaşlar ben işe gireli 1 yıl oldu ve ben ameliyat olucam işten de çıkmak istemiyorum 3 ay rapor olacak beni işten çıkartırlarmı?
Cevapla