3. kez mezuna kalacağım, çok mu kötü?

Rezil hissediyorum kendimi ailemi herkesi hayal kırıklığına uğrattım ailemin emeklerini hiçe saydım öyle bir aileyi de hak etmiyorum 24 yaşıma geldim hala bir baltaya sap olamadım
3. kez mezuna kalacağım, çok mu kötü?
Cevapla