Müdüre istifamı verdim 2 hafta kal diye yalvarıyor resmen kalmalı miyim?

Patron asgari zam olunca maaşıma zam yapmamış ama sene başında yapicam diye anlasmisti ben de müdüre gittim istifa ediyorum dedim. Yarindan itibaren gelmiyorum dedim. Yeni birini bulana kadar 2 hafta gel dedi. Yok dedim 2 haftalık alacagimdan kesmelerini söyledim. Sürekli arayıp duruyor simdi

Müdüre istifamı verdim 2 hafta kal diye yalvarıyor resmen kalmalı miyim?
Cevapla