İş yerinden istifa ettim ama bir hafta daha gelmemi söylüyorlar?

Arkadaşlar selam özel bir sektörde çalışıyorum. Geçen hafta önümüzdeki haftadan itibaren gelmeyeceğimi başka sektöre geçeceğimi söyledim. Dün patronuma mesaj attım.
Bilal bey merhaba kusura bakmayın rahatsız ediyorum ancak ben pazartesi günü yeni işimde başlayacağım uygun görürseniz?” Diye mesaj attım. Gerçek bıktım bu patronlardan beni arayıp bir hafta daha geleceksin dedi. Bir hafta süre verdim zaten zor durumda bırakmamak için birini bulasınlar diye yok yani. Benim yeni anlaştığım yere geçmem lazım. Pazartesi günü çıktığım iştekş patronumla konuşacağım ama çok çekiniyorum ben insanlara hayır diyemiyorum. Ne diyebilirim… ağlıyorum dünden beri iprençler …
İş yerinden istifa ettim ama bir hafta daha gelmemi söylüyorlar?
Cevapla