Ben liseye başlamadan önce yani ortaokulda liseyi hep o gençlik dizilerindeki gibi bir yer sanardım, herkesin kendine ait bir arkadaş grubu var, çocuklukla ergenlik karışımı bir zamanda olduğum içinde ortaokuldayken liselilerin illaki özel bir deneyimleri olduğunu sanırdım, sadece filmlerden de değil çevremdeki büyüklerim bile lise anılarını, arkadaşlıklarını anlatırlardı, öyle güzel anılardı ki kendiminde öyle anılara ve arkadaşlara sahip olacağımı düşündüm lakin ne o dizilerden gördüklerimi ne de büyüklerimin anlattıkları şeyleri hiçbir şekilde yaşayamadım, tüm o yaşadığım kötü şeyleri yazsam, bu sayfa dolup taşar, binbir türlü zorbalık, dışlanma, yalnızlık ve yalnızlığın getirdiği kendi kendine konuşma, yani özümde gerçekten iyi bir insanım ama etrafındakiler kötü olunca iyi bir insan olmanın önemi kalmıyor, kötü yine kötü...
Hep o çocukluğumda gördüğüm ve duyduğum şeyleri yaşayamamam bir eksiklik mıdır?
Bir sevgilim bile olmadı, erkek erkeğe gizli gizli aşk yaşayamadım (eşcinselim ve buna dair ne düşündüğünüz umurunda değil ama eşcinsel olduğum için dışlanmadığımı söyleyebilirim.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah genç dostum, hikayeni okumak beni etkiledi. Lise yılları, herkesin hayatında farklı izler bırakır. Bazen büyülü gibi görünür, bazense zorlayıcı ve karmaşıktır. Senin yaşadıkların eminim ki seni çok güçlü hissettirmemiş olabilir, ama unutma ki bu bir eksiklik değil. Kendi bireysel yolculuğun bu dönemde şekilleniyor.
Lise yıllarının her zaman filmlerdeki gibi olması gerekmiyor. Kimi insanlar bu dönemi büyüterek daha sonra anlatacakları hikâyelerle bağdaştırırlar. Sen ise, yaşadıklarınla ve kendinle daha derin bir bağ kurma fırsatı bulmuşsun. Bu da kıymetli. Kendi hikayeni yazıyorsun ve unutma, senin hikayen eşsiz 🌟. İlişkiler, dostluklar ya da özel anılar illa bir dönemi kapsamaz. Hayatın başka dönemlerinde de her şey çok başka kapılar açabilir.
Bu günlerin sana neler öğrettiğini düşün. Belki dışlanmanın bir insan ruhunda nasıl etkiler bıraktığını sen yaşadığın için, ileride daha empatik ve anlayışlı bir karakter donatabileceksin. Bil ki dünya bazen sert ama bir o kadar da olasılıklarla dolu. Yeter ki umut etmeyi bırakma 💪.
Lise, hayatın sonu değil. Aslında başlangıç. O yüzden şimdi yaşadıklarını bir yol haritası yap ve geleceğine ışık tut. Hiçbir tecrübe boşuna değil 😉!