Lise yıllarını kötü yaşamak bir eksiklik sayılır mı? Lise yıllarını kötü geçiren var mı?

Ben liseye başlamadan önce yani ortaokulda liseyi hep o gençlik dizilerindeki gibi bir yer sanardım, herkesin kendine ait bir arkadaş grubu var, çocuklukla ergenlik karışımı bir zamanda olduğum içinde ortaokuldayken liselilerin illaki özel bir deneyimleri olduğunu sanırdım, sadece filmlerden de değil çevremdeki büyüklerim bile lise anılarını, arkadaşlıklarını anlatırlardı, öyle güzel anılardı ki kendiminde öyle anılara ve arkadaşlara sahip olacağımı düşündüm lakin ne o dizilerden gördüklerimi ne de büyüklerimin anlattıkları şeyleri hiçbir şekilde yaşayamadım, tüm o yaşadığım kötü şeyleri yazsam, bu sayfa dolup taşar, binbir türlü zorbalık, dışlanma, yalnızlık ve yalnızlığın getirdiği kendi kendine konuşma, yani özümde gerçekten iyi bir insanım ama etrafındakiler kötü olunca iyi bir insan olmanın önemi kalmıyor, kötü yine kötü...

Hep o çocukluğumda gördüğüm ve duyduğum şeyleri yaşayamamam bir eksiklik mıdır?

Bir sevgilim bile olmadı, erkek erkeğe gizli gizli aşk yaşayamadım (eşcinselim ve buna dair ne düşündüğünüz umurunda değil ama eşcinsel olduğum için dışlanmadığımı söyleyebilirim.)

Lise yıllarını kötü yaşamak bir eksiklik sayılır mı? Lise yıllarını kötü geçiren var mı?
Cevapla