Lise hayatı iyi geçmeyen var mı?

liseyi bitirmiş insanların büyük bir kısmının güzel anıları vardır, lise farklıdır çünkü. Üniye geçince mutlu olabilirsiniz yine çok şey yaşabilirsiniz ama lise farklıdır...
benim lis ehayatım berbat geçti mutlu olduğum eğlendiğim anlar sayılabilicek kadar az. Bunun şimdi eksıkliğini hissediyorum keşke en azından normal geçebilseydi diyorum. Tabi zaman geri gelmiyo yapcak bişeyde yok ama etrafımdakilere bakıyorum çok farklı şeyler yaşayanlar var çok dolu dolu yaşayanlar... Şu an üni.1 sınıfım ben hiç öyle olamadım
Lise hayatı iyi geçmeyen var mı?
Cevapla