liseyi bitirmiş insanların büyük bir kısmının güzel anıları vardır, lise farklıdır çünkü. Üniye geçince mutlu olabilirsiniz yine çok şey yaşabilirsiniz ama lise farklıdır...
benim lis ehayatım berbat geçti mutlu olduğum eğlendiğim anlar sayılabilicek kadar az. Bunun şimdi eksıkliğini hissediyorum keşke en azından normal geçebilseydi diyorum. Tabi zaman geri gelmiyo yapcak bişeyde yok ama etrafımdakilere bakıyorum çok farklı şeyler yaşayanlar var çok dolu dolu yaşayanlar... Şu an üni.1 sınıfım ben hiç öyle olamadım
benim lis ehayatım berbat geçti mutlu olduğum eğlendiğim anlar sayılabilicek kadar az. Bunun şimdi eksıkliğini hissediyorum keşke en azından normal geçebilseydi diyorum. Tabi zaman geri gelmiyo yapcak bişeyde yok ama etrafımdakilere bakıyorum çok farklı şeyler yaşayanlar var çok dolu dolu yaşayanlar... Şu an üni.1 sınıfım ben hiç öyle olamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar