Lisede mal birisi olmak? şu an bu durumun insanı üzmesi ve bunaltması?

Gençler ben çok canım saçma ergence hareketler yapan birisiydim, aşırı şekilde ama öyle böyle değil, lise bitti uniye geçtim sonradan olgunlaştım ama şu an kendimi aşırı kötü hissediyorum. Beni tanıyan insanları görünce aşırı utanıyorum. Depresyona girdim. Bu durumu yaşayan var mı? Kurtulan varsa bu duygudan nasıl kurtuldu anlatabilir mi.
Lisede mal birisi olmak? şu an bu durumun insanı üzmesi ve bunaltması?
Cevapla