Yüksek Lisans öğrencisi stajyerden kendinden çay istendi diye istifa etti Yüksek Lisans öğrencisi stajyerden çay istenmez mi?

Çalıştığımız yerde Yüksek Lisans öğrencisi stajyer öğrenci her zaman da değil çalışan görevli ablamız olmadığı zaman maksimum 2 ya da 3 kere kendisinden çay istendi diye çay servisi yapacak olsam cafe de çalışırdım diyerek istifa etti. Kendimiz için değil başkan için istendi Yüksek Lisans öğrencisi stajyerden çay istenmez mi?

Yüksek Lisans öğrencisi stajyerden kendinden çay istendi diye istifa etti Yüksek Lisans öğrencisi stajyerden çay istenmez mi?
Cevapla