Çalışmıyor olmam neden bu kadar garip geliyor?

Bir erkekle konuşuyorum. Kendisi tanışmak istiyor tamam diyorum tanışalım. Konuşuyoruz bana ne iş yaptığımı soruyor. Çalışmıyorum diyorum. Nasıl çalışmıyorsun bu devirde çalışmayan mi kaldı diyorlar. Evlilik düşünen çoğu kisi de böyle. Konuşuyoruz ama çalışmıyorum deyince olmaz felan diyorlar. şu an çoğu erkek çalışan kadın aramış halde. Hatta konuştuğum kişilerden biri bana hala baba parasıyla mi geciniyorsun felan diye küçük düşürmeye calismisti. Sana ne yani bana bakan sen misin dedim. Gerçekten sinir olmamak elde degil
Çalışmıyor olmam neden bu kadar garip geliyor?
Cevapla