• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Ortaokul mezunu biriyle evlenir miydiniz? Siz ne mezunusunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
514
Yapay Zekaya Sor
Ortaokul mezunu biriyle evlenir miydiniz? Siz ne mezunusunuz?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • dunyadaMisafir
    dunyadaMisafir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Yani ortaokul mezunu olup olmaması önemli değil kızın nasıl bir karakterde olduğu önemli? Hani kız vardır evi çevirici toplar işini çevirir yapar kız vardır yani her şeyin içine eder erkekte de bu var zaten ki yani ya da benim gibi birisi de evlenmek ister miydin onu sorayım sana yani 10 tane üniversite bitirmiş işte kadınlık hormonu kullanıyorum antidepresan kullanıyorum kabul eder miydi mesela

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kadinlik hormonu neden kullanion

      Yorumla
    • dunyadaMisafir
      dunyadaMisafir
      1 yıl

      Yalnızım ve istekliyim evlenemedim. İsteğimi azaltıyor

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    ben lise mezunuyum ama bilgi ve kültür bakımından aşırı ama çok aşırı donanımlıyım. 3 binden fazla kitap okuyup bitirdim, hemen hemen herşeyi araştırma gereksinimi duyuyorum ve araştırıyorum, diksiyonum çok iyi, karşı tarafı daha anlatmadan anlayabilme yeteneğim çok iyi. uzay hakkında, biyoloji hakkında, zooloji hakkında, coğrafya hakkında, doğa hakkında ve din hakkında donanımlı bilgilere sahibim. mesleğim grafik tasarım ama şu an bir öğretim görevlisine ders verecek nitelikte bir grafikerim ve ben bu mesleği bilgisayarım dahi yokken kendi çabalarımla öğrendim, ne üniversitelerden ne yeni mezunlar geldi de benim başlangıç seviyemde olduklarını gördüm. yeri geldi camide bir imamla tartıştım da adam bana cevap veremediğinden beni dinden aforoz etti. şu an benim kazandığım parayı bırak üni mezunu olmayı bir çok doktora yapanlar bile kazanamıyor. şu an benim bulunduğum kültür ve eğitim seviyesine bir çok eğitimci bile erişmiş değil. yani demem o ki evet kültürel seviye de önemli bir unsur ancak insanın kültürel seviyesini belirleyen şey okul okumak değildir sadece, bunu sakın unutma. son olarak Fuzuli’den bir sözle bitirmek istiyorum (“Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehlini Alsa Da Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır”)

    5
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      bu arada bu seviyeyi bana nasip eden Allah’tır, dolayısıyla tüm övgüler Allah’adır.

      Yorumla
    • ÇikolatalıÇaklıt
      ÇikolatalıÇaklıt
      1 yıl

      👏🏻👏🏻👏🏻

      Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      Kendimi överken ben

      Yorumla
    • Blacksıla
      Blacksıla
      1 yıl

      😂😂😂😂😂alis harikalar diyarı adlı masaldan

      Yorumla
  • gika0
    gika0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Eğitim sistemi o kadar berbat ki o diplomalar gerçekte pek bir halta yaramıyor işe alımda aranan özellik olsalar da. Çoğu kişinin okuduğu mesleği yapmamasından belli.

    Düşününce, sabit geliri ve emeklilik güvencesi olan, kendini yetiştirmiş zeki ve kültürlü birinin lise okumamış olması önemli mi cidden? Üniversite mezunuyum.

    0
    0 Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    Ayy uzak dursun benden jdjdj yargilamadigim ve küçük görmediğim için meslek lisesi mezunu biriyle konuşuyordum bu kadar seviye farkı olamaz ya bildiğin ilkokul mezunu tavırları. Minimum lisans mezunu olsun daha azı olmaz baya düşük vizyonları. Ayrıca çok da kompleksli ve ezik oluyorlar

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Sevgili genç, bir insanın eğitimi elbette önemli ama onun karakteri, dünya görüşü ve hayata kattığı anlam daha da kıymetli. Eğitim bir insanın kim olduğunu tam anlamıyla tanımlamaz. Emin ol, uyum sağlayabiliyorsunuz, ortak değerler ve anlayış geliştirebiliyorsanız bu daha değerlidir. 😊 Eğitimle ilgili konulara odaklanmayı bırakma derim. Kendini her zaman daha fazla geliştirmek, ufkunu açmak ve dünyayı anlamak kariyerinde ve yaşamında sana çok şey katacak. Unutma, bilgi bir hazine ve onu taşımaya iyi bir yerden başlamak lazım! 🌟👩‍🎓👨‍🎓

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

105

Cevap

125

Cevap

  • Tersy
    Tersy Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Evlenirim ama başlık parasını ödemesi kaydıyla;

    • İlkokul 400 bin $
    • Ortaokul 300 bin $
    • Lise 200 bin $
    • Üniversite 100 bin $
    2
    4 Yorumla
    • Hklsbdbb
      Hklsbdbb
      1 yıl

      Az istemissin ya bin ne oraya milyon ekle dbsndndnd

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      1 yıl

      Muhtarlıktan muhtaç kağıdı ile gelene %30 ek indirim yapacağım. Patron çıldırdı 🤭

      Yorumla
    • Blacksıla
      Blacksıla
      1 yıl

      😂😂😂😂😂 gelinlik giy

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      1 yıl

      Gelin adayı başlık parasi ödeyecek bana🤭

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    aşıksam evlenirim evet

    0
    0 Yorumla
  • Sensitive_Kind
    Sensitive_Kind Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Millette sevmeye, değer vermeye g. t yok. Kendi okuyunca onunla övünüp okumayanı alt sınıf insan gibi görüyor. Lisans mezunuyum ortaokul mezunu biriyle evlenirdim. Önemli olan ortak ailevi değerleri paylaşmak tamam kültürel yönden de birtakım bir şeyler konuşmak istersin ama varsın olsun bazı konulardan anlamasin. Onun da uzmanlik alani yemek kültürü, örgü, çiçek yetiştirme ya da başka şeylerdir. Herkes her şeyi bilecek diye bir kaide yok. Okuyan insanın da okumayandan öğreneceği şeyler vardir..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    20 yıl önce evlendim ortokul mezunuyla ben lise mezunuyum. yabancı dilim var belediyede çalışıyorum. Anlaştık evlendik. Eşim ticaretle uğraşıyor. İlla üni mezunu olmasına gerek yok ilgi alanları illaki kitaplar olmasına gerek yok. Kendisi ticaret işinden anliyor saygı duyuyorum evde kitaplarla uğraşan benim e tabi çocuğumda büyüdü meslek yaptı oda iş yeri açtı babasınin izinden gitti önce finansi kazandı ama istediği otomativ sektörü şimdi orada anlayacağınız. Kısaca evet yine olsa yine eşimle evlenirdim . önemli olan ne yaptığıdir ne işe yaradığın ne urettigin? Ben evlendim valla. Issız değildi. İşi vardı. yeter. Yettide. Bende çalışıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    2 üniv bitirdim ve hayır benim için eğitim çok önemli 10 senelik evliyim almadığım eğitim türü kalmadı zengin evi arabası bunlar hiç önemli değil benim için ki zaten ben arabamla geldim kocamın evine mesleği olmadı eğitimli olmalı tüm ailem öyle benim.

    4
    5 Yorumla
    • avicenna90
      avicenna90
      1 yıl

      Mesleği olmalı yazacaktm pardon.

      Yorumla
    • Tadic32fireee
      Tadic32fireee
      1 yıl

      Dürüstlüğünüz için tebrik ediyorum

      Yorumla
    • avicenna90
      avicenna90
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
    • Finanscikizzz
      Finanscikizzz
      1 yıl

      Katılıyorum eğitim önemli

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      1 yıl

      Bu milletin " Araba" takıntısı nedir anlayamıyorum.

      Yorumla
  • MrGYC
    MrGYC Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl

    Lisans mezunuyum ama okul insanı zeki kılmıyor. Okumak cahilliği alır ama eşşeklik baki kalır derler. Kendini geliştirmişse, hayata aynı yerden bakabiliyorsak, kültürlüyse tabii ki evlenirim. Nice ilkokul mezunu insanlar var, donanımlarıyla pek çok üniversite mezununu cebinden çıkartır.

    1
    0 Yorumla
  • ErenEngin22
    ErenEngin22 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 305 cevap paylaştı.

    Bırak ortaokulu lise mezunu bile kalmadı artık en az önlisans mezunu olmak lazım ama lisanstan yine de vazgeçmemeli en az lisans olmalı yine de ben kamuda çalışıyorsam o da yine bakın olmalı önlisans mezunu bile olsa çünkü amaçlarım var umudum yüksek

    0
    0 Yorumla
  • merakdolu
    merakdolu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 79%
    1 yıl

    umarım ben bu sene üniversiteye başliyicam. 2 veya 3 üniversite bitirme hayalim var bilgi kültürr açısından uyuşmayacağım bi insanla nasıl anlaşabilirim ki ve onu ailemin karşısına nasıl çıkarayım demiyicekler mi yıllardır eğitimin için emek verdik bu adamla evlen diye miydi

    0
    0 Yorumla
  • asdafsfa
    asdafsfa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kendisini geliştirmişse evet tabii ki neden olmasın. Fakat;

    Evde oturup boş boş koca beklediyse, hayır.
    Böyle geldim böyle giderim tarzında değişime ve gelişime açık değilse, hayır.

    Daha sayarımda düşünürken hayır dedim bile şlDSAFKLJŞDSFADFAD

    0
    6 Yorumla
    • gözdee__
      gözdee__
      1 yıl

      sen cokmu gelistin

      Yorumla
    • asdafsfa
      asdafsfa
      1 yıl

      @gözdee__ İkile bacım be yorumlarımda bitmesen mi artık hadi anam bekleme yapmayalım hadi anam

      Yorumla
    • gözdee__
      gözdee__
      1 yıl

      why

      Yorumla
    • asdafsfa
      asdafsfa
      1 yıl

      @gözdee__ Ebenin @mı diye ablacım, sövdürtme kendine sadece git, teşekkürler

      Yorumla
    • gözdee__
      gözdee__
      1 yıl

      başkaları atlayınca bişi demiyosunuz

      Yorumla
    • asdafsfa
      asdafsfa
      1 yıl

      Onların g-tü güzel ondan demiyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Sevdiğim aşık olduğum takdirde kesinlikle evlenirdim ben bilim doktoruyum ama aşık olup evleneceğim kişinin eğitim seviyesini benim eğitim seviyemden de aşağıda diye asla sorun etmem önemli olan karşılıklı sevgili meslekler ve eğitim seviyesi benim açımdan önemsiz birer teferruattır hepsi bu

    1
    6 Yorumla
    • eylemdenizbir
      eylemdenizbir
      1 yıl

      Keşke hesabın gizli olmasaydı

      Yorumla
    • Beyzanurryyyy
      Beyzanurryyyy
      1 yıl

      Bilim doktoru ne oluyor

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      1 yıl

      @Beyzanurryyyy bir konu hakkında doktora yapmış kişilere " Doktor" ünvanı verilir. Makine doktoru gibi...

      Yorumla
    • Beyzanurryyyy
      Beyzanurryyyy
      1 yıl

      @Freddy1616 he yani bos

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      1 yıl

      @Beyzanurryyyy kolaysa sen yap boş diyorsan

      Yorumla
    • Beyzanurryyyy
      Beyzanurryyyy
      1 yıl

      @Freddy1616 yaparım ne var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Cevabın ne oduğundan öte bu soruyu neden sorduğun önemli, çünkü insanlığı kalmişlarla evlenin ne o öyle kadir kıymet bilmeyen sürekli uzen kıran art niyetinin olmadığını söyleyen kimseler erkeklerle kadinlar icin de geçerli bir durum bu, yani iyi seçin

    0
    0 Yorumla
  • ademolda
    ademolda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Eğitimi bir diploma olarak görme. Diploma hiçbir şeydir. Eğer ki o insan kendini geliştirdiyse en önemli eğitim budur. Ortaokul mezunu olan gayet de üniversite liselere göre bilgili, kültürlü, saygılı insanlar da var

    1
    0 Yorumla
  • deniz10w93
    deniz10w93 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ben üniversite okuyorum. Asık olduğum çocukta ortaokul mezunu. Yine de karakteri eli yüzü düzgün çocuktur. Okuyan bazı insanlara bakıyorum eli yüzü düzgün değil. Yani her şey okumak değil. Önemli olan Karakter

    1
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Lisans mezunuyum. Orta okul mezununu kabul etmezdim, Çünkü ilerde karşı taraf eğitim durumunu kompleks yapıp sizi ezmeye çalışabilir. Öyle erkekler de var. Bu sebeple dikkatli olmakta fayda var.

    1
    4 Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      1 yıl

      kalın nasıl yazılıyor ta. webden giriyorum ben

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      @endmuhh yazmadan önce hemen yorumun sol üst köşesinde harfler var kalın olanın üzerine basın sonra yorum yapın olur. 🌾

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      1 yıl

      teşekkürler bihter hanım ogrenmıs oldum

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      @endmuhh rica ediyorum, lafı olmaz

      Yorumla
  • Rose-23
    Rose-23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 56%
    1 yıl

    Ben yedim o boku siz yemeyin. Davul bile dengi dengine. Doktora mezunu biri olarak lisans mezunuyla evlendim. Pişmanım😭

    4
    5 Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      1 yıl

      Ne büyük bir fark varmış.
      Boşuna demiyorlar 'okumak cehaleti alır, şeylik baki kalır " diye.

      Yorumla
    • Berhudarolyavrum
      Berhudarolyavrum
      1 yıl

      Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az.

      Yorumla
    • Leylişleyliş
      Leylişleyliş
      1 yıl

      Çok bi fark göremedim 😀

      Yorumla
    • Beyzanurryyyy
      Beyzanurryyyy
      1 yıl

      @Leylişleyliş bende djdjjd

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      1 yıl

      :D kızlar bu konuda cok acımasız. erkekler ise sıfır kıymet veriyor. cinsiyet ne kadar fark yaratıyor değilmi. aynı sekilde hanı kızlarda seyi eleştirir. erkekler nazarında biz güzel olmak zorundayız bu baskı var hep. bir yerden alınan öbür taraftan telafi ediliyor belki de:D

      Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    1 yıl

    Ben üniversite mezunuyum ama şu mezun bu mezun konusuna ilişki içerisinde çok karşıyım ben şahsen. Yani ne insanlar var ona bakılırsa ilkokul mezunu dediğimiz insan bile çoğu lisans mezunu insandan çok daha fonksiyonel düşünebiliyor...

    0
    0 Yorumla
  • Kapaklıkiz
    Kapaklıkiz Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Diplomayla karakter ve kişilik satın alınmıyor. Evet birşeyler görüyorlar. Ama yeterli olmuyor. Kim olursa olsun sürekli okuyup araştırmslı. Nice ilköğretim çıkışlı insan gördüm burada okumuş insanlara bin basar.

    0
    0 Yorumla
  • EmreAydin09
    EmreAydin09 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 80%
    1 yıl

    İki üniversite bitirip, üstüne tezli yüksek lisans yapıp, orta okul mezunu biriyle evlenmek intihar gibi olur. Kimseyi küçümsemek gibi bir niyetim yok ama bir yerden sonra frekanslar uymaz

    1
    0 Yorumla
  • Didemcanmbn
    Didemcanmbn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Her şey okumakla olmaz o kadar okuyan insan tanıdım insanlıktan nasibini almamış iki lafı bir araya getirmeyen sokak diliyle konuşan kendini bir halt zanneden. Düşünceleri ve karakteri olgunlaşmış oturmuşsa isterse hiç okumamış bile olsun kendine özgü fikirleri ve bakış açısı varsa cahil değilse olur neden olmasın (cahillik vasfı okumayanlara deniliyo çoğu zaman ama okumuş halde olup bir halt bilmeyene deniliyor)

    1
    0 Yorumla
  • filozofcokkonusma
    filozofcokkonusma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    şu an üniversite okuyorum ve eğer mezun olup evleneceğim kişi ortaokulu mezunu olsa açıkça çok etkilemez çünkü karşımda ki kişinin maddi ya da eğitim seviyesi çok önemli değil karakteri oturmuşsa saygıyı hak eden biridir evlenmek de sorun duymam

    1
    0 Yorumla
  • ckgizlihesap
    ckgizlihesap Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Ben onun okuluyla evlenmiyorum , kendisiyle evleniyorum. Yani ben bu mevzulara takılmam yok mesleği neydi yok mezuniyeti ne falan.

    Kimseye böyle yaklaşmam.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evlenirim illa üniversite mezunu olmak zorunda değil ortaokul mezunudur ama illaki bir mesleği vardır helal yoldan para kazandığı ve kişiliğimiz uyuştuğu sürece sıkıntı yok

    4
    0 Yorumla
  • Beyoğlu
    Beyoğlu Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 319 cevap paylaştı.

    Evlenilir neden olmasın bende üniversite okumadım iş hayatına atıldım iyi ki ticarete atılmışım🥰

    2
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.

    Üniversite mezunuyum. Ben eğitime, mesleğe falan bakmam. Ben ahlâka, karakter yapısına, sadakatine bakarım. Benim ihanete merhametim olamaz.

    2
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Lisans mezunuyum, hayır evlenmezdim çünkü evlilikte sosyal denkliğin ve eğitim açısından denkliğin oldukça önemli unsurlar olduğunu düşünüyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Okulundan ziyade ahlâk, saygısı, merhameti ve dürüstlüğü önemli. Ortaokul terk olsa da kendini eğitmrsi, güzel bir şeyler elde etmeye çalışması yeterli.

    0
    0 Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Açıkcası evlenirdim herşeyin eğitimle alakası yok bence insan kendini geliştirerek ilerlemeli dört dörtlük eğitim alıpta iki kelimeyi yan yana koyamayan insan sürüsü dolu etraf

    0
    0 Yorumla
  • idrex
    idrex Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Davul bile dengi dengine değildir biz davul değiliz ve bu anlayışın değişmesi gerekiyor. İnsanlara böyle söyleyerek ülkede bir kast sistemi kurdular resmen

    0
    0 Yorumla
  • Uzaktaki_Anılar
    Uzaktaki_Anılar Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Bizim zamanımız okulla önem verirlerdi şimdi ise üniversite okuyan bir çok cahil var.. kısaca okul insanı adam etmez sadece bilgi sahibi eder oda öğrenme isteği varsa

    0
    0 Yorumla
  • GereksizBilgi80
    GereksizBilgi80 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    kendini geliştirmiş belli seviyede birisi olduğu sürece zaten önemli değil aşırı okul mezun vs vs hayvan sevsin insana zararı olmasın kendisini bilip yalan söylemesin yeterli

    0
    0 Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    1 yıl

    Davul bile dengi dengine demişler. ben üniversite mezunuyum en az kendi dengimle evlenmek isterim... Aşk sevgi çok güzel şeylerde illaki bir yerde patlar yani seviyeler

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı.

    ben muhendisim ve yüksek lisans mezunuyum. doktora basvurucam bu donemde kısmetse.

    orta okul mezunu biriyle evlenebilirim yani sorun değil. o sekilde bakmadım acıkcası

    0
    0 Yorumla
  • AnlamınıBilmekk
    AnlamınıBilmekk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Lise mezunuyum. Aklı başında bir insansa her türlü kalkınırsın. Okumamış olması çok bir şey ifade etmez. Okumaya teşvik etme gibi güzel bir reform bile oluşturulabilir.

    0
    0 Yorumla
  • TRAKYALIKISÇE
    TRAKYALIKISÇE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 97%
    1 yıl

    İnsaniyet okulundan mezun olamamış kimseyle evlenmeyin sevgili olmayın ✌️

    3
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı.

    Önemli olan mesleği ortaokul mezunu kuaför dükkanı kadınlar var üniversite mezunu asgari ücretle çalışan var para getirmeyen diplama benim için çöp

    1
    1 Yorumla
    • sudeee1100
      sudeee1100
      1 yıl

      Çok doğru önemli olan kendini ne kadar geliştirdiği okumayip kendini başka alanlarda da geliştirenler var neticede

      Yorumla
  • seyyah3534
    seyyah3534 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Dükkana müdür mü alıyoruz ya. Önemli olan okuduğu okul değil, kendini geliştirmişlik düzeyi.
    Yüksek lisans mezunuyum.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 899 cevap paylaştı.

    Üniversiteyi son yıllarında bırakan biri olarak, evleneceğim kişide tahsile fazla takılmam, bence önemli olan kültürü ve ahlaki değerleri.

    1
    0 Yorumla
  • regolit
    regolit Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Kültür ve eğitim farkı yaş ilerledikçe çok belirginleşiyor. Olmasını isterdim ancak çok zor bir şey.

    1
    0 Yorumla
  • seoyoonyul
    seoyoonyul Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    1 yıl

    çok üniversiteli gördüm, türkçe bile konuşamıyordu. her şey diplomaya bağlı değil.

    2
    0 Yorumla
  • hislipencere
    hislipencere Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl

    Ortaokul mezunu mu kaldı ki. Elini sallasan üniversite mezunu millet.

    2
    0 Yorumla
  • Vietro
    Vietro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Mesele eğitim seviyesi değil. Karşımdaki kişi bir şekilde ilgimi çekmeyi başarmışsa, toplumsal sertifikalar pek mühim değildir.

    0
    0 Yorumla
  • Feministbiradam
    Feministbiradam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 58%
    1 yıl

    Valla karsimdaki 7 universite bitirmis olsun benim bilgimle onun bilgisi bir degildir fark etmez insan insansa evlenirim

    0
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl

    Evliliklerde Denklik aranır. Ayrıca atasözü her daim erkeğin kadından en az 1 adım önde olması gerektiğini vurgular. Erkek, kadından geri olmamalı

    0
    2 Yorumla
    • snaçkır0
      snaçkır0
      1 yıl

      Kadın erkekten olmalı mı nerdeymiş bu arada o atasözü😂😂😂

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      @snaçkır0 Atasözünü arar bulursun. Anonim bir sözdür. Sen şimdi asgari ücretli biriyle evlenebilir misin? Mümkünü yok, evlenen var mıdır vardır ama işte denklik dediğim olay devreye giriyor.
      Hangi devlet memuru bi kadın asgari ücretli bi adamla evlenmiş? Bana 1 tane örnek göster.
      Daha kız istemeye gidildiği zaman Erkekten ya Sabancı, ya da Koç holding ortağı olmalarını bekliyor kız ailesi. Buna da dikkatini çekerim, bir çok sokak röportajlarında da bu konu işlendi.

      Yorumla
  • GreenStormx1
    GreenStormx1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 89%
    1 yıl

    Çok gereksiz ve Egoistçe bir takındı. Gerçekten sahi, yıl artık 2025 böyle takıntılar olması bile takıntı yapılacak başlı başına bir konu...

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    mezuniyet işi tamamen boş artık. bazen üniversite mezunları daha cahil olabiliyor.

    eşi lise mezunu, ben 2. üniv okuyrum

    0
    0 Yorumla
  • Grbryrb
    Grbryrb Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 92%
    1 yıl

    İlkokul mezunu biriyle evliyim

    Önlisans mezunuyum kamuda çalışıyorumm

    Lisansa tamamliyorim

    İnsan olsun yeter.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Çok ciddiyim. Üniversite mezunu olmayan kendisini birey sanmasın. Hatta oy kullanırken bile eğitim seviyesine göre puanlama yapılmalı. Atatürk’ümüz eğitimsiz birinin yeni Türkiye cumhuriyetinde vatandaşlık hakkının kalmayacağını söylemişti.

    0
    4 Yorumla
    • Kapaklıkiz
      Kapaklıkiz
      1 yıl

      Her okuyan kendini bir şey sanmazsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kapaklıkiz geçmişte okuma yazma esastı. Şimdi dünyanın gelişmişlik düzeyi esas alındığında ünüversite mezunu olmayan biri ciddiye alınmamalı.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      1 yıl

      Saçmalamissin zaten üniversite dolu her yer artık ve herkes içi boş üni mezunu. O diplomalar asıl geçersiz sayılmalı. İçi boş diploma çoğu ama sorsan üni mezunu geç bunları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Hayatgercek herbokolog kardeşim sen saçmalamamışsın.

      Yorumla
  • _gunes__00
    _gunes__00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Lisans mezunuyum. Büyük konuşmak gibi olmazsa evlenmem ama hayırlısı olsun. Büyük konuşunca da insanın başına geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Merrrryyyy
    Merrrryyyy Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 82%
    1 yıl

    Evlenmem, eğitim farkı olan insanların arasında yüzde 90 bir kültür donanım farkı oluyor. Hayata baktığın yer, bakış açın bile değişik

    0
    0 Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Bende ortaokul mezunuyum, tabiki neden olmasın? Önemli olan bana olan sevgisi, güzel kalbidir.

    0
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Ne mezunu olduğu değil kendini geliştirmiş olması önemli. Üniversite mezunuyum ama evlenirim yeter ki kültürlü biri olsun.

    0
    0 Yorumla
  • User_21
    User_21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yok gidip çöpçüyle evlenelim herkes de rahatlar saçma sapan şeylerle uğraşmayın ya

    Kim evleniyorsa kendisi de öyledir diye evlenir

    0
    0 Yorumla
  • CoolBiker
    CoolBiker Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Üni mezunuyum, evlenirim ortaokul mezunu biriyle. Önemli olan diploma değil kendini geliştirmiş bir insan olması.

    0
    0 Yorumla
  • Serenityyy1
    Serenityyy1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenmezdim bu konuda duygusal bakmıyorum ama ortaokul mezunudur kendini bir alanda yetiştirmiştir ancak bu şekilde olabilir...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Üniversite mezunuyum ve benim için evlilik aşamasında karşımdaki kişi ile kafam uyuşuyorsa ne mezunu olduğuna bakmam 👍 kendini geliştirmiş biri olunca zaten hiç okula gitmemiş bile olsa bir şekilde okuma yazma öğreniyor.

    0
    0 Yorumla
  • Blackflower7
    Blackflower7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Kendini geliştirdiyse neden olmasın, ne çok insan tanıdım gerçekten ünvanları çok iyi ama içlerin de insanlığın zerresi yok

    1
    0 Yorumla
  • Çikolatamsss
    Çikolatamsss Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Daha mezun olamadım olucam inşallah üniversite mezunu isterim açıkçası

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne okuyon

      Yorumla
    • Çikolatamsss
      Çikolatamsss
      1 yıl

      Halkla ilişkiler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Eşim lise sonda bırakmış sınıfta kaldığı için ailevi durumlar yüzünden ama kendini geliştirmiş çoğu üniversite mezunu insandan donanımlı evlendim yani ben

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ortaokul mezunu olup tüm ömrünü TV seyrederek geçirdiyse tercih etmezdim.

    Ancak sonradan unutacağın ve hiç kullanmayacağın bilgiler için eğitim almak da saçma geliyor bana

    1
    0 Yorumla
  • Sipahi001
    Sipahi001 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl

    😂😂😂😂 ülkede ki büyük şirket ve holding sahibi bir çok kişi ortaokul mezunu 😂😂❤️❤️🤗🤗

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (170)
Devamını Gör(215)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Ortaokul mezunu biriyle evlenir miydiniz? Siz ne mezunusunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ortaokul mezunu biriyle evlenir miydiniz? Siz ne mezunusunuz? 15 cevap verildi
Lise mezunu biriyle evlenir miydiniz? 64 cevap verildi
Lise mezunu biriyle evlenir miydiniz? 72 cevap verildi
İlkokul mezunu biriyle evlenir miydiniz? 45 cevap verildi
Lise mezunu biriyle evlenir misiniz? 10 cevap verildi
Lise mezunu biriyle evlenir misiniz? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨