1 yılYani ortaokul mezunu olup olmaması önemli değil kızın nasıl bir karakterde olduğu önemli? Hani kız vardır evi çevirici toplar işini çevirir yapar kız vardır yani her şeyin içine eder erkekte de bu var zaten ki yani ya da benim gibi birisi de evlenmek ister miydin onu sorayım sana yani 10 tane üniversite bitirmiş işte kadınlık hormonu kullanıyorum antidepresan kullanıyorum kabul eder miydi mesela
02 Yorumla
Soran1 yılKadinlik hormonu neden kullanion
- 1 yıl
Yalnızım ve istekliyim evlenemedim. İsteğimi azaltıyor
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılben lise mezunuyum ama bilgi ve kültür bakımından aşırı ama çok aşırı donanımlıyım. 3 binden fazla kitap okuyup bitirdim, hemen hemen herşeyi araştırma gereksinimi duyuyorum ve araştırıyorum, diksiyonum çok iyi, karşı tarafı daha anlatmadan anlayabilme yeteneğim çok iyi. uzay hakkında, biyoloji hakkında, zooloji hakkında, coğrafya hakkında, doğa hakkında ve din hakkında donanımlı bilgilere sahibim. mesleğim grafik tasarım ama şu an bir öğretim görevlisine ders verecek nitelikte bir grafikerim ve ben bu mesleği bilgisayarım dahi yokken kendi çabalarımla öğrendim, ne üniversitelerden ne yeni mezunlar geldi de benim başlangıç seviyemde olduklarını gördüm. yeri geldi camide bir imamla tartıştım da adam bana cevap veremediğinden beni dinden aforoz etti. şu an benim kazandığım parayı bırak üni mezunu olmayı bir çok doktora yapanlar bile kazanamıyor. şu an benim bulunduğum kültür ve eğitim seviyesine bir çok eğitimci bile erişmiş değil. yani demem o ki evet kültürel seviye de önemli bir unsur ancak insanın kültürel seviyesini belirleyen şey okul okumak değildir sadece, bunu sakın unutma. son olarak Fuzuli’den bir sözle bitirmek istiyorum (“Mey Biter Saki Kalır, Her Renk Solar Haki Kalır, Diploma İnsanın Cehlini Alsa Da Hamurunda Varsa Eşeklik, Baki Kalır”)
54 Yorumla
Cevap sahibi1 yılbu arada bu seviyeyi bana nasip eden Allah’tır, dolayısıyla tüm övgüler Allah’adır.
- 1 yıl
👏🏻👏🏻👏🏻
- 1 yıl
Kendimi överken ben
Eğitim sistemi o kadar berbat ki o diplomalar gerçekte pek bir halta yaramıyor işe alımda aranan özellik olsalar da. Çoğu kişinin okuduğu mesleği yapmamasından belli.
Düşününce, sabit geliri ve emeklilik güvencesi olan, kendini yetiştirmiş zeki ve kültürlü birinin lise okumamış olması önemli mi cidden? Üniversite mezunuyum.00 Yorumla
1 yılAyy uzak dursun benden jdjdj yargilamadigim ve küçük görmediğim için meslek lisesi mezunu biriyle konuşuyordum bu kadar seviye farkı olamaz ya bildiğin ilkokul mezunu tavırları. Minimum lisans mezunu olsun daha azı olmaz baya düşük vizyonları. Ayrıca çok da kompleksli ve ezik oluyorlar
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç, bir insanın eğitimi elbette önemli ama onun karakteri, dünya görüşü ve hayata kattığı anlam daha da kıymetli. Eğitim bir insanın kim olduğunu tam anlamıyla tanımlamaz. Emin ol, uyum sağlayabiliyorsunuz, ortak değerler ve anlayış geliştirebiliyorsanız bu daha değerlidir. 😊 Eğitimle ilgili konulara odaklanmayı bırakma derim. Kendini her zaman daha fazla geliştirmek, ufkunu açmak ve dünyayı anlamak kariyerinde ve yaşamında sana çok şey katacak. Unutma, bilgi bir hazine ve onu taşımaya iyi bir yerden başlamak lazım! 🌟👩🎓👨🎓
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evlenirim ama başlık parasını ödemesi kaydıyla;
- İlkokul 400 bin $
- Ortaokul 300 bin $
- Lise 200 bin $
- Üniversite 100 bin $
24 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılaşıksam evlenirim evet
00 Yorumla
1 yılMillette sevmeye, değer vermeye g. t yok. Kendi okuyunca onunla övünüp okumayanı alt sınıf insan gibi görüyor. Lisans mezunuyum ortaokul mezunu biriyle evlenirdim. Önemli olan ortak ailevi değerleri paylaşmak tamam kültürel yönden de birtakım bir şeyler konuşmak istersin ama varsın olsun bazı konulardan anlamasin. Onun da uzmanlik alani yemek kültürü, örgü, çiçek yetiştirme ya da başka şeylerdir. Herkes her şeyi bilecek diye bir kaide yok. Okuyan insanın da okumayandan öğreneceği şeyler vardir..
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl20 yıl önce evlendim ortokul mezunuyla ben lise mezunuyum. yabancı dilim var belediyede çalışıyorum. Anlaştık evlendik. Eşim ticaretle uğraşıyor. İlla üni mezunu olmasına gerek yok ilgi alanları illaki kitaplar olmasına gerek yok. Kendisi ticaret işinden anliyor saygı duyuyorum evde kitaplarla uğraşan benim e tabi çocuğumda büyüdü meslek yaptı oda iş yeri açtı babasınin izinden gitti önce finansi kazandı ama istediği otomativ sektörü şimdi orada anlayacağınız. Kısaca evet yine olsa yine eşimle evlenirdim . önemli olan ne yaptığıdir ne işe yaradığın ne urettigin? Ben evlendim valla. Issız değildi. İşi vardı. yeter. Yettide. Bende çalışıyorum.
20 Yorumla
1 yıl2 üniv bitirdim ve hayır benim için eğitim çok önemli 10 senelik evliyim almadığım eğitim türü kalmadı zengin evi arabası bunlar hiç önemli değil benim için ki zaten ben arabamla geldim kocamın evine mesleği olmadı eğitimli olmalı tüm ailem öyle benim.
45 Yorumla- 1 yıl
Mesleği olmalı yazacaktm pardon.
- 1 yıl
Dürüstlüğünüz için tebrik ediyorum
- 1 yıl
Rica ederim
- 1 yıl
Katılıyorum eğitim önemli
- 1 yıl
Bu milletin " Araba" takıntısı nedir anlayamıyorum.
Lisans mezunuyum ama okul insanı zeki kılmıyor. Okumak cahilliği alır ama eşşeklik baki kalır derler. Kendini geliştirmişse, hayata aynı yerden bakabiliyorsak, kültürlüyse tabii ki evlenirim. Nice ilkokul mezunu insanlar var, donanımlarıyla pek çok üniversite mezununu cebinden çıkartır.
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 305 cevap paylaştı.
1 yılBırak ortaokulu lise mezunu bile kalmadı artık en az önlisans mezunu olmak lazım ama lisanstan yine de vazgeçmemeli en az lisans olmalı yine de ben kamuda çalışıyorsam o da yine bakın olmalı önlisans mezunu bile olsa çünkü amaçlarım var umudum yüksek
00 Yorumla umarım ben bu sene üniversiteye başliyicam. 2 veya 3 üniversite bitirme hayalim var bilgi kültürr açısından uyuşmayacağım bi insanla nasıl anlaşabilirim ki ve onu ailemin karşısına nasıl çıkarayım demiyicekler mi yıllardır eğitimin için emek verdik bu adamla evlen diye miydi
00 YorumlaKendisini geliştirmişse evet tabii ki neden olmasın. Fakat;
Evde oturup boş boş koca beklediyse, hayır.
Böyle geldim böyle giderim tarzında değişime ve gelişime açık değilse, hayır.Daha sayarımda düşünürken hayır dedim bile şlDSAFKLJŞDSFADFAD
06 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSevdiğim aşık olduğum takdirde kesinlikle evlenirdim ben bilim doktoruyum ama aşık olup evleneceğim kişinin eğitim seviyesini benim eğitim seviyemden de aşağıda diye asla sorun etmem önemli olan karşılıklı sevgili meslekler ve eğitim seviyesi benim açımdan önemsiz birer teferruattır hepsi bu
16 Yorumla- 1 yıl
Keşke hesabın gizli olmasaydı
- 1 yıl
Bilim doktoru ne oluyor
- 1 yıl
@Beyzanurryyyy bir konu hakkında doktora yapmış kişilere " Doktor" ünvanı verilir. Makine doktoru gibi...
- 1 yıl
@Freddy1616 he yani bos
- 1 yıl
@Beyzanurryyyy kolaysa sen yap boş diyorsan
- 1 yıl
@Freddy1616 yaparım ne var
Gizli Üye(18-24)1 yılCevabın ne oduğundan öte bu soruyu neden sorduğun önemli, çünkü insanlığı kalmişlarla evlenin ne o öyle kadir kıymet bilmeyen sürekli uzen kıran art niyetinin olmadığını söyleyen kimseler erkeklerle kadinlar icin de geçerli bir durum bu, yani iyi seçin
00 YorumlaEğitimi bir diploma olarak görme. Diploma hiçbir şeydir. Eğer ki o insan kendini geliştirdiyse en önemli eğitim budur. Ortaokul mezunu olan gayet de üniversite liselere göre bilgili, kültürlü, saygılı insanlar da var
10 Yorumla
1 yılBen üniversite okuyorum. Asık olduğum çocukta ortaokul mezunu. Yine de karakteri eli yüzü düzgün çocuktur. Okuyan bazı insanlara bakıyorum eli yüzü düzgün değil. Yani her şey okumak değil. Önemli olan Karakter
10 Yorumla
u 1 yılLisans mezunuyum. Orta okul mezununu kabul etmezdim, Çünkü ilerde karşı taraf eğitim durumunu kompleks yapıp sizi ezmeye çalışabilir. Öyle erkekler de var. Bu sebeple dikkatli olmakta fayda var.
14 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
Ben yedim o boku siz yemeyin. Davul bile dengi dengine. Doktora mezunu biri olarak lisans mezunuyla evlendim. Pişmanım😭
45 Yorumla- 1 yıl
Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az.
- 1 yıl
Çok bi fark göremedim 😀
- 1 yıl
@Leylişleyliş bende djdjjd
1 yılBen üniversite mezunuyum ama şu mezun bu mezun konusuna ilişki içerisinde çok karşıyım ben şahsen. Yani ne insanlar var ona bakılırsa ilkokul mezunu dediğimiz insan bile çoğu lisans mezunu insandan çok daha fonksiyonel düşünebiliyor...
00 Yorumla
1 yılDiplomayla karakter ve kişilik satın alınmıyor. Evet birşeyler görüyorlar. Ama yeterli olmuyor. Kim olursa olsun sürekli okuyup araştırmslı. Nice ilköğretim çıkışlı insan gördüm burada okumuş insanlara bin basar.
00 Yorumla
1 yılİki üniversite bitirip, üstüne tezli yüksek lisans yapıp, orta okul mezunu biriyle evlenmek intihar gibi olur. Kimseyi küçümsemek gibi bir niyetim yok ama bir yerden sonra frekanslar uymaz
10 Yorumla
1 yılHer şey okumakla olmaz o kadar okuyan insan tanıdım insanlıktan nasibini almamış iki lafı bir araya getirmeyen sokak diliyle konuşan kendini bir halt zanneden. Düşünceleri ve karakteri olgunlaşmış oturmuşsa isterse hiç okumamış bile olsun kendine özgü fikirleri ve bakış açısı varsa cahil değilse olur neden olmasın (cahillik vasfı okumayanlara deniliyo çoğu zaman ama okumuş halde olup bir halt bilmeyene deniliyor)
10 Yorumla
1 yılşu an üniversite okuyorum ve eğer mezun olup evleneceğim kişi ortaokulu mezunu olsa açıkça çok etkilemez çünkü karşımda ki kişinin maddi ya da eğitim seviyesi çok önemli değil karakteri oturmuşsa saygıyı hak eden biridir evlenmek de sorun duymam
10 Yorumla
1 yılBen onun okuluyla evlenmiyorum , kendisiyle evleniyorum. Yani ben bu mevzulara takılmam yok mesleği neydi yok mezuniyeti ne falan.
Kimseye böyle yaklaşmam.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlenirim illa üniversite mezunu olmak zorunda değil ortaokul mezunudur ama illaki bir mesleği vardır helal yoldan para kazandığı ve kişiliğimiz uyuştuğu sürece sıkıntı yok
40 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 319 cevap paylaştı. Evlenilir neden olmasın bende üniversite okumadım iş hayatına atıldım iyi ki ticarete atılmışım🥰
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
1 yılÜniversite mezunuyum. Ben eğitime, mesleğe falan bakmam. Ben ahlâka, karakter yapısına, sadakatine bakarım. Benim ihanete merhametim olamaz.
20 Yorumla Lisans mezunuyum, hayır evlenmezdim çünkü evlilikte sosyal denkliğin ve eğitim açısından denkliğin oldukça önemli unsurlar olduğunu düşünüyorum..
00 YorumlaOkulundan ziyade ahlâk, saygısı, merhameti ve dürüstlüğü önemli. Ortaokul terk olsa da kendini eğitmrsi, güzel bir şeyler elde etmeye çalışması yeterli.
00 YorumlaAçıkcası evlenirdim herşeyin eğitimle alakası yok bence insan kendini geliştirerek ilerlemeli dört dörtlük eğitim alıpta iki kelimeyi yan yana koyamayan insan sürüsü dolu etraf
00 YorumlaDavul bile dengi dengine değildir biz davul değiliz ve bu anlayışın değişmesi gerekiyor. İnsanlara böyle söyleyerek ülkede bir kast sistemi kurdular resmen
00 Yorumla
1 yılBizim zamanımız okulla önem verirlerdi şimdi ise üniversite okuyan bir çok cahil var.. kısaca okul insanı adam etmez sadece bilgi sahibi eder oda öğrenme isteği varsa
00 Yorumla
1 yılkendini geliştirmiş belli seviyede birisi olduğu sürece zaten önemli değil aşırı okul mezun vs vs hayvan sevsin insana zararı olmasın kendisini bilip yalan söylemesin yeterli
00 Yorumla
1 yılDavul bile dengi dengine demişler. ben üniversite mezunuyum en az kendi dengimle evlenmek isterim... Aşk sevgi çok güzel şeylerde illaki bir yerde patlar yani seviyeler
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı. ben muhendisim ve yüksek lisans mezunuyum. doktora basvurucam bu donemde kısmetse.
orta okul mezunu biriyle evlenebilirim yani sorun değil. o sekilde bakmadım acıkcası
00 Yorumla
1 yılLise mezunuyum. Aklı başında bir insansa her türlü kalkınırsın. Okumamış olması çok bir şey ifade etmez. Okumaya teşvik etme gibi güzel bir reform bile oluşturulabilir.
00 Yorumla
1 yılİnsaniyet okulundan mezun olamamış kimseyle evlenmeyin sevgili olmayın ✌️
30 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı. Önemli olan mesleği ortaokul mezunu kuaför dükkanı kadınlar var üniversite mezunu asgari ücretle çalışan var para getirmeyen diplama benim için çöp
11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru önemli olan kendini ne kadar geliştirdiği okumayip kendini başka alanlarda da geliştirenler var neticede
1 yılDükkana müdür mü alıyoruz ya. Önemli olan okuduğu okul değil, kendini geliştirmişlik düzeyi.
Yüksek lisans mezunuyum.10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 899 cevap paylaştı. Üniversiteyi son yıllarında bırakan biri olarak, evleneceğim kişide tahsile fazla takılmam, bence önemli olan kültürü ve ahlaki değerleri.
10 YorumlaKültür ve eğitim farkı yaş ilerledikçe çok belirginleşiyor. Olmasını isterdim ancak çok zor bir şey.
10 Yorumla
1 yılçok üniversiteli gördüm, türkçe bile konuşamıyordu. her şey diplomaya bağlı değil.
20 Yorumla
1 yılOrtaokul mezunu mu kaldı ki. Elini sallasan üniversite mezunu millet.
20 YorumlaMesele eğitim seviyesi değil. Karşımdaki kişi bir şekilde ilgimi çekmeyi başarmışsa, toplumsal sertifikalar pek mühim değildir.
00 Yorumla
1 yılValla karsimdaki 7 universite bitirmis olsun benim bilgimle onun bilgisi bir degildir fark etmez insan insansa evlenirim
00 YorumlaEvliliklerde Denklik aranır. Ayrıca atasözü her daim erkeğin kadından en az 1 adım önde olması gerektiğini vurgular. Erkek, kadından geri olmamalı
02 Yorumla- 1 yıl
@snaçkır0 Atasözünü arar bulursun. Anonim bir sözdür. Sen şimdi asgari ücretli biriyle evlenebilir misin? Mümkünü yok, evlenen var mıdır vardır ama işte denklik dediğim olay devreye giriyor.
Hangi devlet memuru bi kadın asgari ücretli bi adamla evlenmiş? Bana 1 tane örnek göster.
Daha kız istemeye gidildiği zaman Erkekten ya Sabancı, ya da Koç holding ortağı olmalarını bekliyor kız ailesi. Buna da dikkatini çekerim, bir çok sokak röportajlarında da bu konu işlendi.
1 yılÇok gereksiz ve Egoistçe bir takındı. Gerçekten sahi, yıl artık 2025 böyle takıntılar olması bile takıntı yapılacak başlı başına bir konu...
00 Yorumla
1 yılmezuniyet işi tamamen boş artık. bazen üniversite mezunları daha cahil olabiliyor.
eşi lise mezunu, ben 2. üniv okuyrum
00 Yorumlaİlkokul mezunu biriyle evliyim
Önlisans mezunuyum kamuda çalışıyorumm
Lisansa tamamliyorim
İnsan olsun yeter.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok ciddiyim. Üniversite mezunu olmayan kendisini birey sanmasın. Hatta oy kullanırken bile eğitim seviyesine göre puanlama yapılmalı. Atatürk’ümüz eğitimsiz birinin yeni Türkiye cumhuriyetinde vatandaşlık hakkının kalmayacağını söylemişti.
04 Yorumla- 1 yıl
Her okuyan kendini bir şey sanmazsa
Cevap sahibi1 yıl@Kapaklıkiz geçmişte okuma yazma esastı. Şimdi dünyanın gelişmişlik düzeyi esas alındığında ünüversite mezunu olmayan biri ciddiye alınmamalı.
- 1 yıl
Saçmalamissin zaten üniversite dolu her yer artık ve herkes içi boş üni mezunu. O diplomalar asıl geçersiz sayılmalı. İçi boş diploma çoğu ama sorsan üni mezunu geç bunları
Cevap sahibi1 yıl@Hayatgercek herbokolog kardeşim sen saçmalamamışsın.
1 yılLisans mezunuyum. Büyük konuşmak gibi olmazsa evlenmem ama hayırlısı olsun. Büyük konuşunca da insanın başına geliyor.
00 Yorumla
1 yılEvlenmem, eğitim farkı olan insanların arasında yüzde 90 bir kültür donanım farkı oluyor. Hayata baktığın yer, bakış açın bile değişik
00 Yorumla
1 yılBende ortaokul mezunuyum, tabiki neden olmasın? Önemli olan bana olan sevgisi, güzel kalbidir.
00 YorumlaNe mezunu olduğu değil kendini geliştirmiş olması önemli. Üniversite mezunuyum ama evlenirim yeter ki kültürlü biri olsun.
00 YorumlaYok gidip çöpçüyle evlenelim herkes de rahatlar saçma sapan şeylerle uğraşmayın ya
Kim evleniyorsa kendisi de öyledir diye evlenir
00 YorumlaÜni mezunuyum, evlenirim ortaokul mezunu biriyle. Önemli olan diploma değil kendini geliştirmiş bir insan olması.
00 Yorumla
1 yılEvlenmezdim bu konuda duygusal bakmıyorum ama ortaokul mezunudur kendini bir alanda yetiştirmiştir ancak bu şekilde olabilir...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÜniversite mezunuyum ve benim için evlilik aşamasında karşımdaki kişi ile kafam uyuşuyorsa ne mezunu olduğuna bakmam 👍 kendini geliştirmiş biri olunca zaten hiç okula gitmemiş bile olsa bir şekilde okuma yazma öğreniyor.
00 Yorumla
1 yılKendini geliştirdiyse neden olmasın, ne çok insan tanıdım gerçekten ünvanları çok iyi ama içlerin de insanlığın zerresi yok
10 Yorumla
1 yılDaha mezun olamadım olucam inşallah üniversite mezunu isterim açıkçası
02 Yorumla
Soran1 yılNe okuyon
- 1 yıl
Halkla ilişkiler
Gizli Üye(18-24)1 yılEşim lise sonda bırakmış sınıfta kaldığı için ailevi durumlar yüzünden ama kendini geliştirmiş çoğu üniversite mezunu insandan donanımlı evlendim yani ben
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOrtaokul mezunu olup tüm ömrünü TV seyrederek geçirdiyse tercih etmezdim.
Ancak sonradan unutacağın ve hiç kullanmayacağın bilgiler için eğitim almak da saçma geliyor bana
10 Yorumla😂😂😂😂 ülkede ki büyük şirket ve holding sahibi bir çok kişi ortaokul mezunu 😂😂❤️❤️🤗🤗
10 Yorumla- Devamını Gör (170)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer