Yüksek lisans mülakatında hoca karşımda fındık yiyip duruyordu sinirimi bozdu?

Kahve çay fındık yiyip içip beni elestiriyolardi. Sonrasında projemi anlattım bunu yapacak hoca olmaz burada hocanın kapasitesi yok ve senin kapasiten de önemli dedi. Bende 5 dakikada benim kapasitemi sen belirleyemezsin dedim. Ayrıca devlet buraya üniversite kurmuş hocalar atamis çay kahve içmeniz için mi deidm. Bana başta sinir olmuşlardı sabah sınavı bitirip evlerine gitmişlerdi ben öğleden sonra geldim ve onları çağırttım diye sinirleri bozuldu. Bende çok ihtiyacım olmadığı için onlarla ters konuştum sizce terbiyesizlik değil mi yaptıkları

Yüksek lisans mülakatında hoca karşımda fındık yiyip duruyordu sinirimi bozdu?
Cevapla