Sizce bahsettiğim hocam neden böyle davranıyordu?

Liseden mezun olalı 3-5 yıl oldu. Benim lisede bir tarih hocam vardı. Onunla dertleşmiştim bir süre yani baba gözüyle bakıyordum ve bunu kendisine de söylemiştim. Her neyse bir müddet sonra bu hocamın tavırları çok değişmişti. Özür dileyerek söylüyorum benim popoma baktığını yakalamıştım. Belki yanlış düşünüyorum diye test edeyim dedim. Ben serviste ayakta durup , önümdeki arkadaşla sohbet ediyordum. Servis camının yansımasından bu hocamın bana baktığını görüyordum. (Başka kimse yoktu serviste b çıkış zili calmamıştı biz dersten erken çıktığımız için ben arkadaşımla servise geçmiştim ) servisin önündeki bankta oturmuş, bir hocayla sohbet ediyordu. Servis camından kafasını cevirip çevirip popoma baktığını fark ettim. Ben oturunca bakmayı bıraktı. Tekrar kalktım tekrar bakıyordu. Bir de bizim sınıf kapısında ufak bir cam vardı. Bu hoca sürekli koridordan geçerken sınıf camından bana bakıyormuş. Bunu birçok arkadaşım söyledi. Sınıf camından gelip bakıyor dediler. Ben de birkaç kez fark ettim araya mesafe koydum. Gizli gizli beni kesiyordu. Öğretmen odasına çay götürdüğümde dik dik bana , yüzüme gözümün içine bakıyordu. Beni her gördüğü yerde böyle yapıyordu. İlk başlarda aramızda güzel bir öğretmen öğrenci ilişkisi vardi. Ben buna öğretmenler gününde hediye almıştım o hediyeyi gün boyunca elinden bırakmamıştı baya ilginçti. Esprili, güleç, neşeli bir adamdı benle arası iyiydi bir anda somurtkan herkese soğuk yapan birine dönüştü. Adamın değiştiğini herkes biliyordu. Aradan kaç yıl geçti hâlen aklıma geliyor. Bana aşık mıydı, ilgisi mi vardı yoksa sapık mıydı bilmiyorum ama aklıma geliyor ve geldikçe kotu hissediyorum. Bu hocanın bana olan tavrınin herkes farkindaydi. Zaten ben okuldan ayrılınca herif baya bir çökmüş. Normalde güleç bir insanken ben okuldan gittikten sonra baya bir değişmiş. Kafamda kuruntu mu yapiyorum bilmiyorum ama yıllardır düşünüyorum sebep ne diye

Sizce bahsettiğim hocam neden böyle davranıyordu?
Cevapla