AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
En iyisi kendi işini yapmak ticaret de rızık var hem üç kuruş için başkasının hayallerini inşa etmiyosun hemde daha çok kazanç ve kendin için yaşıyosun
Köleleştirir. Zengin koca bulup keyif yapmak en iyisi.
Sen zengin olsaydın da seni bulup keyif yapsalardı
Kadın haklı
Yani birilerinin süs eşyası olmak mı istiyosunuz
Ne alaka süs eşyası sen fakirsin demekki zenginleri kıskanıyorsun fakir olmak ayıp Bısey değilki
Yav ben fakirim le ne alakası var durumum zengin depil ama fakirde değil kimseye muhtac depilimm kendi kendime yetiyorum mesele bu mu kendi ayaklarınız üstünde duramayan sizsiniz demekki
Klasik fakir yorumu bir çuval altın bulsan yolda alır bozdurursun Ama ayakta durmaktan bahsedersin bu sen değil genel olarak herkesden bahsettim toplumda Devir Ayakta durma devri değil o eskiden di bende fakir sayılırım Orta hal diyelim Fakirlere laf etmem çünkü bende öyleyim
Kanka boş yapma zengnde olsam bi çuval altın bulursam * bile koyarım hemen alırım 😃😃ama sen zengin koca bulayım oh işin kolayını bulmussunız valla ben kendi ayaklarımın üstünde duruylrum mesela 1 senedir çalışmıyorum gayette geçiniyorum yan gelirim var evim var ama lüks deli gibi para harcamıyprum tabiki o kadar zengin değilim neyse siz layık olduğunuz gibi gidin birilerinin eşyası olun sonra aldatılınca aplamayın ama adam size masraf ediyor karnınızı doyuruyor laf etmek sizin ne haddinize 😃
Boş sen yapıyorsun zengin koca bulup bulmayacağımı sana mı soracağız sen ilk önce kendine bir iş bul evleneceğin kadını eşya olarak gören zihniyet sensin evlensen eşinin ihtiyaçlarını bile karşılayamazsın burada adamlık yapıyorsun kanka 😀 Altın bulsam alırım diyorsun Bu zihniyette adam herseyi yapar neyse detay vermek istemiyorum senin o dediğin Dönemler eskidendi hayatında hiç market alışverişi yapmadığın için ya alışverişi annen kardeşin vs vs yapıyor senin fiyatlardan haberin yok olmuş bi tane evin Yan gelir Tutturmuşsun oh çalışma Ne güzel hayat sonra Bi zengin havası yaratıp Sonra fakir edebiyatına dönmelerine kalkıyorsun garip!
Ben zengin havası yaratmıyorum veya fakir edebiyatıda yapmıyorum sen sordun bende söyledim keyfim yerinde dedim markete de ben gidiyorum veya fiyatlardanda haberim var hem zengin koca bulur keyfime bakarım düşüncesindeki kadar ucuzsun hemde böyle ucuz olduğunu söyleyenlere elli tane gerçekliği olmayan ithamlarda bulunuyorsun bu sana son cevap verişim 👍
.
Ucuz kim belli altın bulsam. koyarım diyen sensin burada kim ucuz ben sana evin damın var mı diye mi sordum acaba😄 günümüz şartlarında geçim zor Maddi durumu iyi olan biriyle evlenmek mantıklı dedim sadece bunu ucuzluk olarak görüyorsan ne diyeyim iyi günler 😇
Şu zamanda kölelikten başka bisi değil ama hakkını alırsan niye çalışmasın insan çalışır yani sonuçta imtihan dünyasındayiz rızkımızı kendimiz aramalıyız
Ülkemizde var olan sistem yüzünden çalışırken köleleşiyoruz
Kölelik ama yasalar filan insanı zaten özgür lugunu zaten elinden alıyor normalde de yoksa sokaklar * yuvası hata herkes tütünü * cinsiyet bile fark etmez yani kölelik lazım
Aslında bunun net bir cevabı yok eğer sevmediğiniz ve zorla yaptığınız bir işse köleleştirir ama keyifle yapıp üstüne güzel kazanıyorsanız ve kendinize vakit ayırabiliyorsanız özgürleştirir 🙏🏻
Türkiyede öldürür avrupada özgurlestirir
asyada kölelestirir
Sürekli evde olan insanı özgurlestırir sürekli para kazanını kibirli yapar paradan baska bır sey düşünmez
Patronun kölesi olursun , ailenin gözdesi😆
Hahshshshha
Asgari ücretle nefret ettiğinç bir işte çalışan biri olarak kölelik gibi hissediyorum. Onca yıl okudum ama sonuç bir mağazada çürüyorum
Kölelik. Sana verdiği para ne ki bir araba alabiliyor musun birkaç ayda? Hayır. Ev ömür boyu alamazsın.
Birinin altında çalışmak kölelestirir kdndkdkd
😅😅
Güzelleştirir🤣🤣
😅😅
Özgürleştirir daha sonra köleleştirmeye başlar 😂
Ulan hayat 🤣
Püüüü bee 🤣
Başinda amir müdür patron yoksa özgürsün
İşimizin patronu mu olalım yani
Patronun işinde olmaktan iyidir
köle gibi hissediyorsun ama bir yandan da paraya ihtiyacın var. Mecbur çalışmak zorundasın. İş kursan da çalışıyorsun zaten. Yatırımcı olmak için de yatırım yapacak paran olması lazım. Para için de çalışman lazım.
O değil de yüzünü yarım paylaşınca tanınmıycan mı sanıyorsun 😂😂😂
Komik 🤣, 2 3 güne kadar tamdı yüzüm. Sitedeki boş işlerle uğraşanlardan ötürü yarım yaptım, seni ilgilendirmiyor.
Sen bilirsin ama bu sitede takıldığını bilmeleri pek hoşlarına gitmez kimsenin, zira burası sosyal medya gibi değil chat sayfası gibi çoğunlukla
eğer sevdiğin bir işse özgürleştirir, ama mecburen sırf para kazanmak için gidiyorsam köleleştirir..
Para aldığın da özgürleşmis gibi hisseder ama o para onun hiçbir şeyine yetmicegini bilmemektedir
Çalışmak güzel bir şey
Her güzelliğin zor bir yanı vardır köleleşiyir insan anlayacağın
Çalış ve paranı biriktirerek yatırım yapmaya odaklan altın ev araba hepsi yatırım
Özgürleştirir tabii ki paran 💴💵💸 olur odaya harcarsın
Maddi açıdan özgürleştirir sağlık ve zaman açısından köleleştirir
Çalışmak özgür köleliktir. İster çalış ister çalışma. Fayda zarar ilişkisi...
Sevdiğin işi yapıyorsan köleleşmezsin paranı kazanırsın zamanın varsa sosyal de olabilirsin
Kolelesmemek icin sevdigin işi yapman gerekli. Sevmedigin isi yaptiginda kole oluyorsun.
İnsan sevdiği mesleği yapınca çalışmakta keyifli oluyor
Kişi kendine vakit ayiramadigi her işte köledir
Köleliktir belki
Özgürleştirir fakat kimin için çalıştığın önemli.
Kafana göre çalışmak güzel
Özgür bir köle yapar.
Ne is yaptigina baglu canims 🖤
Köle gibi hissediyoruö çalışırken 😃
Mutlu değilsen kölesin
Ben mutlu değilim mesela köle gibiyim tek artısı para
O da asgari ücret zaten
Mutlu olmak bence en onemlisi para her yerde kazanılır ama en kötü iş yerine düştüm
Nasıl çalışıldığına baağlı
Özgürlük bilmem de gözün açılıyor kesin 🤣🤣
Hem ozgurlestirip hemde kolelestirir
Totalde köleleştiriyo
İş sevilerek yapılıyorsa özgürleştirir bal
kolelesmedrn ozgurlesilmiyo. nalet duzdn
Köleleştirir zamanını parayla satmış oluyorsun
Nasıl çalıştığına bağlı
özgür özelleştirir
Köle yapacaklar seni 3 kuruş özgürlük için
Özgurlestirdiğine inanıyorum
köleleştiriyor maalesef
Fiyat/emek oranına bakmak lazım.
Ne iş yaptıgına baglı
Yaşlandırır
Kaçınılmaz o 😅
:))
üretrken olursun
Özgür bir köle yapar.
Ev hanımı olmak en iyisi keşke kadın olsaydım
Aile evinde oturmaktan çalışmak iyidir
İkisi de
Kolelestirir
Özgürleştirir
Ekonomik anlamda özgürleştirir
Cevreye kiyasla ozgur sisteme kiyasla köle
Haftada 4 gün çalışıp 5 gün yatmak