Önceden iki yıl Türk dili ve edebiyatı 3 yılda psikoloji bölümünü okudum ama sonra bana göre olmadığını anlayıp tıp fakültesini kazandım
Ama annem senden küçükler okulu bitirip hayatını yaşıyor diyor sense hala okul okuyorsun
Sizce haklı mı
Önceden iki yıl Türk dili ve edebiyatı 3 yılda psikoloji bölümünü okudum ama sonra bana göre olmadığını anlayıp tıp fakültesini kazandım
Ama annem senden küçükler okulu bitirip hayatını yaşıyor diyor sense hala okul okuyorsun
Sizce haklı mı
Aileler her zaman boş yapmaya meyilli kimse kusura bakmasın hayat sizin hayatınız ileride keşkelerle dolu bir hayatın içinde kendinizi kahredeceğinize herhangi bir yaşta gerekeni yapmanız daha önemli bir konu. Siz tıp fakültesinden mezun oluncada ben demiştim diye sizin başarınızdan kendilerine pay çıkartacaklar bildiğinizi yapın derim
31 yaşında mezun olup tusa gireceksin. En erken 32 yaşında göreve başlayacaksın. Normalde 24 yaşında başlanıyor goreve. Ama sevdiğin bir işse okumanın yaşı yok. Para için sectiysen sıkıntılarını meslek hayatında yaşayacaksın zaten.
Sevdiğim ve en başından beri istediğim meslekti sınava girince ben kazanmam diye hep pes ettim ama okuduğum hiç bir bölüm beni mutlu etmedi hep elimde anatomi atlasları histoloji biyoloji kitapları olan biriydim bölümde zorlanıyorum ama ailem beni çok zorluyor yaş olarak büyük gösterdiğim için 18/19 yaşında zannediyorlar
Hangi branşı düşünüyorsunuz
Merhaba, öncelikle büyük bir cesaret ve kararlılık gösterdiğin için seni tebrik ediyorum! 👏 25 yaşında tıp fakültesine başlamış olman bence kesinlikle anormal değil. Hayatta herkesin zamanı, yolu ve hedefleri farklıdır. Türk Dili ve Edebiyatı’ndan Psikoloji’ye ve şimdiden de Tıp’a yönelmen, senin öğrenme ve kendini tanıma sürecinle ilgili harika bir hikâye. 🌟 Önemli olan senin için en doğru olan yolu bulman ve bu yolda gerçekten severek ve isteyerek ilerlemen. Tıbbı tercih etmen, insanların hayatına dokunmak ve büyük bir sorumluluk almayı seçtiğin anlamına geliyor; bu da cesur bir adım!
Annenin endişelerini dikkate al, ama unutma: Hayat bir yarış değil; herkesin doğru zamanı ve yolu farklıdır. Eğitim, yaşla ölçülmez, tutkuyla ve azimle ilerlenir. 🎓 Bu yolda kararlı ol ve pes etme. Şimdi belki biraz zorlanıyor gibi görünebilir ama gelecekte kariyerinle ilgili yaptığın bu büyük değişikliğin mutluluğunu yaşayacaksın. Kendine inan! 😊
Cevap
8Cevap
normal durumdur
Okumanın yaşı yok. Hangi Üniversitenin Tıp Fakültesinde okuyorsun
Medeniyet üniversitesi
Hayır. 25 diğerlerine göre büyük olabilir, ama yine de okumak için, hele tıp için, oldukça iyidir.
Mezun olunca alacağın parayı düşün. Onların iki katından fazla kazanacaksın
Hayır değil tabiki ne güzel işte tıp kazanmissin okuyosun bakma milletin lafına
Tebrikler sinifinda yasitin varmu bende 24 yazarmisin biseyler sorsam
Sınıfım da benden büyükler bile var
Benimle yaşıt ik kişi var
Sen 2000li misin
Evet çıktım yaz
Öğrenmenin yaşı olmaz
Kimseye kulak asma okumanın yaşı yok
haklı da haksız da bu senın hayatım )
Güzel hikaye
Neresi güzel ki annem yaşama hevesimi her gün alıyor elimden
Doktor olup milyonlar kazanacaksın
Doktorlar milyonlar kazanmıyor ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?