25 yaşındayım tıp fakültesine yeni başladım bu anormal mi?

Önceden iki yıl Türk dili ve edebiyatı 3 yılda psikoloji bölümünü okudum ama sonra bana göre olmadığını anlayıp tıp fakültesini kazandım

Ama annem senden küçükler okulu bitirip hayatını yaşıyor diyor sense hala okul okuyorsun

Sizce haklı mı

25 yaşındayım tıp fakültesine yeni başladım bu anormal mi?
Cevapla