Kızım yavaş yavaş okuldan soğuyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba 39 yaşındayım evliyim bir kızım var 16 yaşında 11. sınıf özel okulda okuyor bizim sorunumuz sınıfımızla alakalı kızım sınıf arkadaşlarıyla sorun yaşıyor yarısından fazlası hiç dersle alakası olmayan tipler sınıftan şikayetçi olan sadece kızım değil öğretmenler de şikayetçi ders işlenemiyor kızım anlatıyor ya konuşuyorlar ya kağıt atıyorlar ya başka işlerle uğraşıyorlar o kadar kızılıyor yine aynı şekilde devam ediyorlar hiçbir şeyi takmıyorlar öğretmen öğrencileri müdüre gönderiyor çocuklar isterseniz yine gönderin hocam sorun yok diyorlar derste daha görseniz neler neler yapıyorlar mesela dün çakmakla çöpü yakmışlar yanık kokusu geliyordu diyor birbirlerine karşı da çok saygısız bu çocuklar birinin çantasına şampuan dökmüşler cüzdan çalmışlar bir arkadaşının telefonundan izinsiz ambulansı arayıp arkadaşımız fenalaştı demişler kızım hiç ders dinleyemiyorum diyor devlet okuluna aldırmayı düşünüyorum sınıfta kalırım endişesi var alanıyla aynı başka sınıf yok artık kızım okula gitmek istememeye başladı bu durumda ne yapmalıyım
Kızım yavaş yavaş okuldan soğuyor ne yapmalıyım?
Cevapla