Kızım liseyi bıraktı 13 yaşında napicam ben yardım edin?

13 yaşında lise bire gitmesi gerek bir sy okudu bıraktı evde yatıyor hergun hiç bişey istemiyorum diyor sürekli okulda zorbalık görüyormus ve okula başladığından beri birşeyler oluyormuş bıraktı sürekli kavga ediyor kızım asosyal kimseyle konuşmaz heryerde kitap okuyor başka bir şey yapmıyor okumasını istiyorum onu okutmak için napabilirim yardım edin

Kızım liseyi bıraktı 13 yaşında napicam ben yardım edin?
Cevapla