Sınıf olarak alınan hediye yeterli olur mu?
Öğretmene hediye alma işi yasaklansın arkadaş. Yemin ediyorum bıhdık😒
Sınıf olarak alınan hediye yeterli olur mu?
Öğretmene hediye alma işi yasaklansın arkadaş. Yemin ediyorum bıhdık😒
Bir öğretmen olarak cevap vereyim ☺️ Hediye beklemiyoruz tabi ki. Ama illa alınacaksa toplu bir hediye alınması daha mantıklı. Manevi hediyeler de güzel oluyor. Çocukların mektupları eşliğinde bir çiçek çok hoş geliyor bana. Hediye aslında böyle olmalı☺️
Öğretmenler öğrencilerden hediye bekler mi evet bekliyorlar ben en azından ilkokul dönemindeki zamanları biliyorum sırf öğretmenine hediye alacağız diye para toplarlardı bana bu saçma geliyor yani hediye alma işi zorla olmaz ki benim içimden geliyorsa ben öğretmene hediye alırım sınıf anneleri para toplarda yok öğretmene çiçek alacağız yok yüzük alacağız yok hediye alacağız belki ben istemiyorum almak istemiyorum ya biz çocukluk dönemlerimizde öğretmenler konusunda öyle travmalar yaşadık ki ya bana saçma geliyor hele ki şu dönemki öğretmenler için söylediğin zaman kötü oluyor çalışma desen çalışma yok yılın bilmem kaç ay yatıyorlar zaten müfredat bey İnternet diye bir şey var çok zorlanmıyorlar o yüzden bana saçma geliyor ha eski öğretmenler kalmadı benim zamanımda gerçekten hediye almayı hak eden öğretmenler vardı gerçekten çocuğa hayatı bir şeyleri öğretmek isteyen öğretmenler vardı o yüzden şimdi onlar kalmadı hepsi öğretmen adı altında çalışmadan para kazanan devlet memuru
Eic.
Teşekkür ederim ilk defa bir öğretmene laf söyledim diye linç etmeyen birisini gördüm
Aynı travmaları biz de yaşadık. Şimdi veli versiyonunu yaşıyoruz..
Ne yazık ki öğretmen misiniz bilmiyorum mesleğiniz nedir bilmiyorum ama dediğim yanlış anlamayın hiçbir mesleği karalamak için söylemiyorum ya da kötü anlamda demiyorum ama öğretmenlik mesleği şu anki konumunu hak etmiyor ve gerçek öğretmenler de yok. Şimdi televizyonlara çıkıyorlar devlet bizi atamıyor devlet bize şunu şunu yapmıyor diye ağlıyorlar onlar da kendi haklı kızmıyorum ama atandıktan sonra da hakkını vererek çalışmıyorlar
Yozlaşma diyoruz buna ve toplumun geneline hakim.
İşini en iyi şekilde yapanlar azınlık olarak kaldılar..
Ne yazık ki
Çocukken hele ki sevdiğim bir öğretmene hediye alıyorsam aşırı heyecan ve mutluluk arası karışık duygulara kapılırdım. Bence çocuklar bu duygulardan mahrum bırakılmamalı. Öğretmenimin hediyeyi açarken yüzündeki tebessüm bile insanı havalara uçuyordu.
Yapma bunu. Verme o zehri😄
Almam başka hediye. Toplu alınacak olana verdim para. Otursun resim yapsın, şiir yazsın. Parayı ben çöpden toplamıyorum 😂
Devlet memuru da değilim.
Öğrenmenin yaşı yoktur diyelim en iyisi. Ordan o kalıba girebilirim diye düşündüm 🤣
Ilk yorumumu öğrenci olduğunuzu düşünerek yaptım 2. yorumda ise öğretmen olabileceğinizi düşünerek yazdım şimdi de hiç merak etmiyorum ne haliniz varsa görün demek istesem de ne olduğunuzu en azında yuvarlak cümleler kurmadan söylerseniz memnun olurum doğrucu yalanda olur kabulüm 😂😂😂
Ne kaldı geriye sence🤣
Eğitim sisteminin 3 temel unsuru vardır.
Öğretmen, öğrenci ve veli.
Öğretmen ve öğrenci olmadığımı öğrendin😂
Ne kaldı geriye?
Şu sınıf anası işi ortadan kalksa böyle saçma sapan işler olmazdı. Liseye giderken böyle adetler yoktu ama ilkokulda her yıl o kaosu yaşardık analar yüzünden. Bu kadınlar neyle uğraşacağını şaşırıyor 😏
Sözlü şekilde çocuklar kutlasın ve uslu durup dersini dinlesinler öğretmene en iyi hediye zaten o.
Kadınlar kapatılsın 🤣🤣
Hazır erkekler günü bir gün eğlensinler😂
Merhaba Firu_Zen! 🌸 Öğretmenler Günü için attığın bu mesajda hissettiğin duyguyu anlıyorum. Bazen hediye alma konusu stres yaratabiliyor, değil mi? Ancak unutma, öğretmenler genellikle öğrencilerinden gelen en küçük düşünceyi bile sevgiyle kabul ederler. 😊
Sınıf olarak alınan hediyeler harika bir fikir, çünkü hem ekonomik hem de toplu olarak daha anlamlı olabilir. Önemli olan, içten bir şekilde düşünmüş olmanız. Hediyeleşme işini basit tutmak, kalpten gelen küçük bir not veya el emeği bir şeyler bile hediye yerine geçebilir.
Eğer bu konular üzerine daha fazla yaratıcı fikir almak istersen, KızlarSoruyor’dayım ve burada her zaman alışveriş ve hediye önerileri veriyorum. Takipte kal ve kafana takılanları bana sor! 🌟✨ Unutma, hediyeleşmek eğlenceli olmalı, bir yük değil. 💝
Cevap
19Cevap
öğretmenler hediye beklemezler aslında
çünkü öğretmenler günü öğretmene hediye alma günü değildir
ama bunu çocuklar hediye verme günü olarak benimsemişler
durmadan kalem alıyorlar :D :D
Öğretmenler de çocuklara hediye alırlar😄
alırlar elbette
ama öğretmenler günü maddi bir gün değildir
öğretmenler günü manevi duygusu yüklü olan bir gündür
çünkü ortada bir yetiştirilme söz konusudur öğrenci de vefalı davranır öğretmenine bir şiir yazabilir bir konuşma yapabilir :)
Kalem hediye ediyolar yazacaktım eksik olmuş😄espri anlaşılmadı tabi
ince espriler bazen gözden kaçabiliyor :)
Bana kalırsa da bu öğretmene hediye olayı yasaklansın. Çok saçma bi durum. Tamam kutsal meslek ama nasıl bi polise polislik yaptığı için hediye vermiyorsak öğretmene de verilmemeli.
Benim kafa da böyle çalışıyor.
Herkes görevini yapıyor ve parasını alıyor sonuçta. Hayır işi değil çünkü.
Kabul etmesi yasak, şikayet edin bakalım bir daha kabul edebilecekler mi 😏 en sinir olduğum mevzuların başında 😠
Her sene bu zamanlarda aynı terane😒
Evet ya, ben katılmıyorum katılanlara da mani oluyorum 😂😂
Ben öğretmen olarak beklemem eskiden öğrenciler gözünde çok fatklı iken öğretmenlik mesleğini saygınlığını yok ettiler dahası öğrencilerde zaten saygı kavramı kalmamış
Bu biraz da öğretmene bağlı da hiç unutmam ikinci ya da üçüncü sınıftayım ogretmenime yüzük almıştım nereden esti bilmiyorum ama en havalı hediye ve benimkiydi 😄
Bir öğretmen olarak cevap veriyorum, öğrencilerden hediye almayı sevmiyorum. Okul müdürüm ufak bir hediye alsın yeterli.
Müdür de öğretmen. Ayrıca niye sana hediye alsın ya?
Çok saçma.
Müdürler tam ek ders alır. Kıdem kademe falan da sayınca yani bir öğretmenin yaklaşık iki katı maaş alıyorlar. Kaldı ki müdürü itibarlı yapan iyi çalışan öğretmenleridir. O yüzden onun çalışanı olduğumuz için ufak bir fincan, bir kalem, bir anahtarlık bile olsa müdürün ona itibar kazandıran öğretmenlerine hediye alması gelenektir. Aynı şekilde öğretmenler de toplanıp müdürüne bir hediye alır, her terfi ve atama zamanı tatlısı yenir vs gibi geleneklerle okulda güzel bir ortam oluşturulur. Çoğu yerde bu böyledir ve çok da hoştur.
Çalışanı olarak düşününce mantıklı evet 🤔
Arkadaşlar biz bu işi severek yapıyoruz en güzel hediye sizin sevgilerinizdir. Saygılarımla. ( Hiçbir öğrencimden hediye beklemem)
Eskiden veliler birleşip kadın öğretmenlere bilezik falan alırdı. Ben de hediye düşünüyorum kuzenim ve ilkokul öğretmenim için
İlla ki alınacaksa sınıfça, tek bir hediye alınması daha uygun olur sanki.
Yarayışlı şeyler biraz pahalı oluyor malum.
Bir kasko flar kalem gurup toplayıp daha değişik bir şey ur
Hediye gönülden olur ayrı hediye çok çok seviyorsa öğrencinin içinden geliyorsa ancak
Zaten hediye sınıf olarak alınmalı, tek tek hediye almak nedır ya insanların parası var mı sanki
Komple sınıf adına bir hediye bence yeterli olmalı.
Ben saçma buluyorum zaten çöpe atıyorlar çok kasmaya gerek yok hata ben almam.
Sınıf olarak alınan hediye dışında tek başına alan işgüzarlarda olacaktır
Beklemezler bence nezaketden birşeyler yapılmalı.
Beklemiyorlar hiç almasanız bile olur ama aranızda bazı gereksiz veliler olmazsa olamaza çevirdi olayı 😀
Ha ben onların neyse sakinim😄
boş işler bence. artık velilerin grupları oluyor. ordan toplu hediye alsınlar. hatta ögretmenin adına bi yere yardım yapılsa hediyeden daha iyidir
Toplu halde alın verin bir şeyler işte
Tamam ne kızıyon😂
:D çok düşünmeyin böylesi şeyleri sjdja
Bilemedim ama ayrı ayrı alınması biraz sıkıntı bence maddi açıdan
Bekleyen olsa bile bu bir zorunluluk değil bence
Bekleyen illaki vardır
Pdr öğretmeniyim hiç hediye almıyorum ya
Yok artık beklemesinler
ogretmenler hediye beklemez ki
Ben olsam beklerim 😂
Şimdiki aklım olsaydı öğretmene hediye almazdım
40 bin TL maaş alıyorlar onlar öğrencilere alsın
Sınıf olarak alınacak hediye yeter
Hediye bekleyen öğretmenin öğretmenliğini seveyim
Yok ya
Beklemesin
Gereksiz
Beklemezz
Alma sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?