Sizce öğretmenler günü hediyesi ayrı ayrı mı olmalı toplu mu alınmalı?

Aranızda öğretmen var mı? Bu pahalı hediye alma usulü ve herkesin sadece 1 hediye için para toplaması ben kendimi hediye almış gibi hissetmem aynı miktar parata küçük Bi hediye almak daha mantıklı gibi. Her çocuk ayrı hediye alsa az çok demeden çeşitlilik daha çok mutlu etmez mı. Açık söylüyorum ben öğretmen olsam köy yumurtası hediye etseler bir çiçek koparıp verseler yine mutlu olurum. Ben mı çok alçak gönüllüyüm öğretmenler mı değişti velilerin hediye yarışı mı bu neler oluyor hayatta az sonra canlı yayındayız sağlıcakla kalın...
Sizce öğretmenler günü hediyesi ayrı ayrı mı olmalı toplu mu alınmalı?
Cevapla