Kalemimin kapağını kırık gören öğrencim "Öğretmenim, size kalem alalım" dedi.😅 "Yok, yavrucuğum, o nazar boncuğum" dedim.

Kalemimin kapağını kırık gören öğrencim "Öğretmenim, size kalem alalım" dedi.😅 "Yok, yavrucuğum, o nazar boncuğum" dedim.

Almadım herkes alıyorsa alınır ama tek başın almak saçma olurdu… ben okul birincisiydim nezaket ve saygıya önem getiridim … öğretmenlerle aram iyi di ama mesafeliydim yağcılık tarzım olmadı hiç
Alırdım
Hatta gider hepsine hediye alırdım 🥹
Çok severdim onları
🤍🤍
Eig için teşekkürler 🥹
Cevap
16Cevap
olsa alırdım evet
Alacağım da bakalım nasıl ulaştıracağım geç mi olacak erken mi olacak :D
Tam zamanında olur. Pazar günü işte😅 öğretmenler günü kutlu olsun gelinimin
ilkokulda tek çiçek almıştım sonraki hocalareıma almadım çünkü hak etmiyorlardı en kötüsü ilkokuldaki hocamda hak etmiyordu
Evet alırdım. Bir keresinde kullanılmış kalem hediye etmiştim herkes beni sınıfta gülmüştü.
Yaa kıyamam 🥺
Öğretmenler gününde hediye alınmasına karşıyım
Sınıfça alırdık evet, öğretmenimizin değerini bilirdik.
Mecburen alıyorduk para topluyorlardi bence insanın içinden gelmeli
Mutlaka alırdım. Bir heyecanla da okula koşardım hemen.
Evet. Hatta bir defasında kalemin üstüne öğretmenim ismini ipler ile halı dokur gibi yazmıştım.
Ahaha iyi demişsin alırım sevdiğim hocaysa ve durumum varsa
Almazdım o bana alsaymis. Sayemde para kazanıyorlardi xcxxxx
hala çiçek gönderiyorum
Cok güzel bir buket 💐😍
Evet alırdım...
Ewt çok almisligim vardir
Alırdım evet çok iyi bi öğretmendi
Yalnızca İngilizce hocama
Okurken alırdık dolmakalem saat ajanda vs
alıyordum ben. alınması gerekiyor
İşinin hakkını veriyorsa olabilir.
Öğretmenime aldık bir şeyler 😀
hayır almazdım
Aldım 😂
Evet alırdım
Benimki öldü ya
Alırdım
almadım hiç
Almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar