İş sağlığı ve güvenliği bölümü nasıl okumaya değer mi?

Bu bölüme yatay geçiş yapicam nasıl bir bölüm issiz kalır miyim? Devlete ataması var mı?
İş sağlığı ve güvenliği bölümü nasıl okumaya değer mi?
Cevapla