25 yaşımda üniversite okumaya başladım. Okuldakiler hep 18 yaşında, dışlanmış hissetmem normal mi?

Hemen bu yaşta okunur mu demeyin şartlar böyle oluştu ön yargı yapmayın.

Güncellemeler
1 yıl
Bu kadar olumlu cevap beklemiyordum bir nebze olsun içimi rahatlattınız teşekkürler ks😘
25 yaşımda üniversite okumaya başladım. Okuldakiler hep 18 yaşında, dışlanmış hissetmem normal mi?
Cevapla