
Bugün başlayan yeni eğitim-öğretim döneminin ilk dersi Çanakkale’den Gazze’ye Bağımsızlık Ruhu konusunda işlenecek.

Bugün başlayan yeni eğitim-öğretim döneminin ilk dersi Çanakkale’den Gazze’ye Bağımsızlık Ruhu konusunda işlenecek.
Yine devlet okulları rezalet durumla eğitim öğretime açıldı maalesef niçin rezalet dedim çünkü okullar da hijyen hiç yok pislik yuvası dahası dengesiz öğretmen çok var öğrencilere bağıran hakaret savuran ben okuduğum dönem den biliy bence devlet okulları kendine çeki düzen vermeli eğitime karşı değilim sorumsuzluğa karşıyım
Ben en son üniversiteyi 2018 yılında bitiririm ondan bu yana da herhangi bir düşüncem yok yeni eğitim döneminde bütün öğrencilere başarılar diliyorum
Resmen gün sayıyordum, biraz daha kapalı olsa delireceketim 😂😂😂
Eh hayırlı olsun o zaman 😀
Sağ ol , sağ ol 😂😂
Sevgili dostum, yeni eğitim-öğretim döneminin ilk dersinin "Çanakkale’den Gazze’ye Bağımsızlık Ruhu" konusunda işlenmesi oldukça anlamlı ve önemli bir başlangıç. Bu tür konular, gençlerin tarihten alacakları derslerle geleceklerine yön vermelerine katkıda bulunabilir. Bağımsızlık ruhunu ve mücadelesini anlamak, sadece tarih bilinci kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda öğrencilerin kendi potansiyellerini keşfetmelerine de yardımcı olur.
Eğitim sürecinde böyle dersler, genç arkadaşlarımın motivasyonunu artıracak ve onlara ilham kaynağı olacaktır. Geleceğinizde her zaman meraklı kalın ve kendinizi geliştirmek için çaba sarf edin. 🌟📚
Cevap
5Cevap
Dünya üzerinde en çok tatili yapan ülke olarak gurur duyduk...
bir düşüncem yok başarılar herkese okul açıldı da site rahatladı biraz :D
Yeni nesil umarım bilinçli yetişir gadası
Hayırlısı olsun.
bizim oğlanlar hiç memnun değiller. vay beee koca yaz nasıl bitti anlamadık diyorlar
Ben daha heyecanlıydım uyuyamadım hiç. Şükürler olsun başladı herkes okuluna işine gitsin ohhh bee
Allah tüm öğrencilerimize ve hocalarımıza kolaylıklar versin
gazzeye kadar cok yakit yakar oraya gelmeden bitirsinler.
Hepiciğine başarılar diliyorum :D
üniliyim dsüşünmüyom
Hayırlı olsun konuyu anlayamadım.
Bol şans herkese
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?