Yarın okulda ilk dersi çocuklara siz verseniz bu ders ne olur du?

Yarın okulda ilk dersi çocuklara siz verseniz bu ders ne olur du?

Düşünceli, merhametli olmayı, empati yapmayı öğretirdim çünkü maalesef bazı anne babaların yanlış ögretileri veya bazı seyleri öğretmemeleri yüzünden cocuklar zorbalık yapıyor bu da bir başkasının belki de ömür boyu yakasını bırakmadığı psikolojik sorunlara yol açıyor. Keşke Üniversiteler de dahil bir ders olsa bile kişisel gelişim dersleri verseler okulda.
Sessizlik dersi olurdu.
Öğretmen sınıfa girer ve masasına geçip oturur...
- Merhaba çocuklar. İlk dersimiz sessizlik. Bugün sizlerle nasıl sessiz kalabiliriz bunu öğreteceğim. İnsanı konuşabilen, konuşarak anlaşan bir varlık olarak tanımlarız ama insan sessiz kalarakta bir şeyler anlatabilir. Sessiz bir insan, aslında büyük bir çığlık atıyordur. Sessizlikte bir anlaşma türüdür. Tabii anlayana. Şimdi ellerimiz sıraların üzerinde duracak. Dudaklarımız hiçbir şekilde aralanmayacak ve teneffüs olana dek sessiz kalacağız.
Zil çalar öğretmen gider.
Ah 😊ne güzel ve anlamlı bir ders olurdu..
Evet olurdu.
Teşekkürler @aso6533
Rica ederim 🌺
Cevap
10Cevap
Bilimsel dersler
saygı olurdu
ancak önce kendisine saygı duymayı öğrenmeli bence insanlar
Kesinlikle.
Önce dürüstlük derim.. Onun temelinde her şey çok kolay inşaa edilir..
Ilk derste tanisma olurdu sanirim.. 45'den sonra ögretmenlige gecmeyi dusunuyorum.
Ilk önce kendimizi ifade etme dersi olabilirdi.
Bu benim için varsayım değil ki☺️
Çocuklara saygı konusunda bir şeyler anlatırdım.
Güzel ahlak..
Müfredata bakmak lazım
Fen bilgisi
Ahlâk dersi
bu devlet bitmiş dersin adı
İnsanlık dersi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?