Tıp fakültesinde Okuyorum, diğer insanları küçük görüp aşağıladığım için kurul soruşturma açacakmış ne olur?

İsmini vermek istemediğim bir Üniversitede Tıp fakültesi öğrencisiyim, kantinde benim bölümümde olmayan biri ile tartıştık, hangi bölüm daha üstün kavgası çıktı, küfürde oldu tabi, sonrasında Üniversite kuruluna çağırıldım, ve olayı anlattım, fakülteye yakışan bir öğrenci olmadığımı söylediler, ve bana bir kağıt imzalattılar hakkımda işlem başlatacaklarmış.
Kurula çağırılma sebebim: fakülte kişiliğine uygun hareket etmeme.
Tıp fakültesinde Okuyorum, diğer insanları küçük görüp aşağıladığım için kurul soruşturma açacakmış ne olur?
Cevapla