Mezuniyete katılmadığım için eksik hissediyorum bu sorunu nasıl çözerim?

Lise mezuniyetine katılamadım, bir sürü akım yapmışlar, bir sürü video çekmişler, çok eğlenmişler ama ben yokum.. Zaten orta okul mezuniyetimde salgın vardı..
Ailem ile ilgili sıkıntım vardı, gidemedim.. Çok üzülüyorum zaten ben dönem ortasında geldim alışamadım biraz da utangaçtım, ailevi meseleler yüzünden okula son günlerde pek gitmiyordum..
Mezuniyete katılmadığım için eksik hissediyorum bu sorunu nasıl çözerim?
Cevapla