Lise mezunuyum ama diploma alamadım, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ortalamam 60 lise mezunu oldum ama sorumlu derslerim var onlarıda vermedim bu yüzden diploma alamadım diplomasız lise mezunu oldum ileride sıkıntı yaratırmı sanmıyormusunuz? Yabancı üniversitelerde diplomaya gerek yokmuş yabancı üniversiteleremi gitsem? Rusya Kanada gibi örnek çünkü Türkiyede üniversiteler diploma istiyormuş

Lise mezunuyum ama diploma alamadım, ne yapmalıyım?
Cevapla