Mühendisliği 3. sınıfta bıraktım bu yıl tıp kazandım ama herkes beni pişman etmeye çalışıyor. Neden?

Yani yanlış bir şey mi
Mühendisliği 3. sınıfta bıraktım bu yıl tıp kazandım ama herkes beni pişman etmeye çalışıyor. Neden?
Cevapla