Sırf tesettürlü olduğu için özellikle işe almayan kurumlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

İfşalamamıştım önceden ama şimdi ifşalayacağım. Her şubesi için geçerli mi bilmiyorum ama İzmir Medical Point hastanesinin başörtüsüne karşı ciddi bir alerjisi var. Tesettürlülere karşı ciddi zorbalıklar yaptığını çok kişiden duydum o yüzden de söylemek istiyorum. Ya baştan işe almıyorlar ya da işe alıp sonradan baskı ve mobbing uyguluyorlar. Buradan herkese duyurulur

Sırf tesettürlü olduğu için özellikle işe almayan kurumlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla