İşverenlerin adil olmaması yönünde naparsınız?

Yks ye hazırlanıyorum mahallemizin bir marketinde çalışıyorum haftalık 4 bin veriyor işverenim 12 saat molam da yok sadece yemek molası o da 10 dakika benim disimda 4 kisi daha var o kisilerde işverenimin akrabası onlar o kadar rahat hareket ediyor ki 3-4 aydır burada çalışıyorum çok ayrımcılık yapıyorlar geçenlerde görevli denetlemeye geldi marketi patronum beni dışarı çıkardı sigortasız çalışıyorum ya bir saat falan görevliler gidene kadar markete girmedim eve yakın diye çıkmak da istemiyorum napsam bilemedim
İşverenlerin adil olmaması yönünde naparsınız?
Cevapla