İş yerinizde emek verdiğiniz, belki de sıfırdan kurup yürüttüğünüz bir görev veya sorumluluk alanına rağmen işten çıkarılma ya da takdir edilmeme gibi bir durumla kaç kez karşılaştınız?
İş yerinde emeklerinize, yeteneklerinize rağmen size haksızlık yapıldı mı?
Çok fazla işte çalıştım, garsonluk, subaylık, mühendislik her birinde insan ilişkisi konuşuyor. E haliyle herkesle iyi olmak karaktersizlik olacağı için illa ki haksızlık yaşıyoruz.