Bazı özel kurumların tesettürlü çalışan kabul etmemeleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi devirde yaşıyoruz? Gericilik diye ben buna derim

Güncellemeler
+1 yıl
Fransa'daki kamusal alanda başörtüsü takmak yasaklanmış. Bazı arkadaşlar hangi devirdeyiz artık böyle şeyler olmaz diyordu ama oluyor. Haklarmış, özgürlükmüş falan hiç güvenmeyin yani. Kimin eline fırsat geçerse durumu var. (21. yüzyılda olsak bile)
Bazı özel kurumların tesettürlü çalışan kabul etmemeleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla