Gerçekten çok haklısın çoğu zaman ben de sakallı olduğum için sıkıntı yaşıyorum ama ben kendime uygun iş bulmaya çalışıyorum Öyle de bir işteyim hamdolsun benim önce imanım geri kalan para Allahu Teala verir zaten
26 Yorumla- +1 yıl
Çok şükür eskisi kadar değil bu zorluk ama yine de tamamen bitmiyor ne yazık ki..
- +1 yıl
Sanmam
- +1 yıl
İnşallah
En İyi Cevaplar
Bir okulda bile "bizde yalnızca hizmetliler kapalı onlar da okula girdiği gibi başını açmak zorunda çıkarken yeniden kapanıyorlar" sözünü işitmek kadar zor bazen hayat. Bir insan böyle bir şartı nasıl kabul eder sorusu ayrı, neden böylesine gelişmemiş ve sığ bir kural koyar bir insan sorusu ayrı meşgul ediyor zihnimi. Bu düşüncede kurumlar kapatılmalı. Saygısızlıkla kurulu bir yerde sağlıklı bir iş yapılması veyahut eğitim verilmesi mümkün değil.
10 Yorumla
+1 yılBu zamanda böyle şeylerin hala devam etmesi gerçekten üzücü tesettürlü bayanlar her alanda aktif olarak çalışabilir bunun için dışlanamaz
35 Yorumla- +1 yıl
Bazı insanlar diyor ki artık bitti öyle şeyler, eskisi gibi değil falan. Halbuki hiç de öyle değil. Ellerine fırsat geçse daha beterini de yaparlar. Maalesef durum bu
- +1 yıl
Evet kesinlikle öyle heleki İzmir'de çok düşmanlik yapanlar var
- +1 yıl
Evet maalesef
- +1 yıl
Teşekkürler 🙋🙏
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılSana yüzde yüz katılıyorum öyle kurumlar var ne yazık ki siyasi düşüncene bile bakan kurumlar var
18 Yorumla- +1 yıl
Ben işsizim biliyor musun? Rızık Allah’tan tabi ve siyasi gerilimler krizler beni vurdu.
- +1 yıl
Anladım. Allah yardımcın olsun
- +1 yıl
Allah razı olsun iş bulmak üzereyim ama inşaallah nasip olur ama olmazsa da can sağolsun.
- +1 yıl
Amin. Hayırlısı olsun hakkında
- +1 yıl
Sence ben evlenebilir miyim? Bahtım Kapalı
- +1 yıl
Ne alaka anlamadım? Nerden bilebilirim ben bunu?
- +1 yıl
Elbette anlamazsın ben öylesine sordum senden beklediğim cevap inşaallah evlenirsin idi o kadar.😂😂
- +1 yıl
👍🏻
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrımcılık ve haksızlık tabi ki de.. bir kadın ister açık giyinsin ister kapalı.. sırf giyimi yüzünden bence işe alınmaması çok saçma.. ülkenin gelişmesi lazımken bu tür üzücü olayların olmaması gerekiyor.
10 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye'deki yerli gavurlar, yabancı gavurlardan daha şiddetli gavurdurlar. Ellerine fırsat geçse bu milletin yarısını kırarlar (Kadir Mısıroğlu Rahmetullahi Aleyh)
48 Yorumla- +1 yıl
İzmir'in sevmediğim tek özelliği bu zihniyetteki insanları
- +1 yıl
İnsanların* çok olması
- +1 yıl
Şeriat tekrar gelince kaçacak delik arayacaklar
- +1 yıl
Şeriat gelmicek ki. Onu boşuna bekleme ya. Gelse bile düzgün uygulayacak insan olduğunu zannetmiyorum şu an. Yanlış uygulanacağına hiç uygulanmasın daha iyi
- +1 yıl
Şeriat gelmeyecek demek adamı imandan eder. Mehdi aleyhisselam şeriat ile hükmedecek
- +1 yıl
Ben Türkiye'den bahsediyorum. Dünyadan değil
- +1 yıl
Zaten Türkiye'yi feth edecek. Halifelik bayrağı nerden düştü ise ordan kalkar. Şeriat merkezi Türkiye olacak
- +1 yıl
Hayırlısı. Uygulanacaksa doğru uygulansın. Yoksa hiçbir anlamı yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılFransa ılımlı islam diye bisey yapmaya calisiyo sinsice kökten degistirip dini tahrip etme çabasi
Daha beterini yaptilar mini etek ve başı açık namaz kildirdilar kadinlara ve fotosunu cekip haber yaptilar.
11 Yorumla- +1 yıl
Neden? Çünkü şwrefsizler
+1 yılPeki tesettürlü çalıştıran istemeyen özel hastane tesettürlü hastalari kabul ediyor mu peki ikiyüzlülükleri orada ortaya çıkacaktır
19 Yorumla- +1 yıl
Ediyorlar tabiki. Para kazanacaklar ya
- +1 yıl
Heh işte
Süt ve meşrep bozukluğu bak nasıl da belli ediyor kendisini... - +1 yıl
Dini imanı para olayı
- +1 yıl
Hangi hastane burası
- +1 yıl
İsim vermeye gerek yok ya
- +1 yıl
Bence var
- +1 yıl
Anlamı yok
- +1 yıl
Hastanenin ismini yaz ki herkes bilsin kimin ne mal olduğunu niye yazmıyorsun
- +1 yıl
@İstavritliAşure karalama kampanyası yapmaya gerek yok. 1 tane değil sonuçta hangi birini söyleyelim?
Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. Milliyet nerde biz nerde. Biz hiçbir zaman muasır medeniyet seviyesine ulaşamayacağız.
21 Yorumla- +1 yıl
İnsanları kılık kıyafetine göre yargılamayı bile bırakamadılar daha. Durum vahim
Öyle kurum yerin dibine girsin ne kurumu günümüzde böyle bir kurum mu? Kaldı
15 Yorumla- +1 yıl
Var tabi olmaz olur mu?
- +1 yıl
Devlet kurumlarında yok zaten öyle bişey. Kurum sahibi din düşmanı olunca böyle şeyler oluyor genelde
+1 yılEvet sevmeyenler var. Bide sığ değilim diye düşünür bu insanlar sığsın işte aydın felanda değilsin. İslamfobisin. Belkide fobiden öte düşmanlar.
10 YorumlaBu tür özel kurumlar kadına obja olarak baktıkları için obje olmayı reddeden kadınlarla çalışmak istemiyorlar.
20 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Olabilir normal bir durumdur. Hiç kimse aksini yapmak zorunda değildir!
Örneğin iş yerim olsa kendi kurallarımı koyarım, onlar da koymuş! 😅18 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir ayrımcılık yapmak insanlık dışı. Öylelerine mümkünse iş yeri açma izni vermesinler
- +1 yıl
Herkesin hayatına hiç kimse karışamaz 😅
İnsanlar özgür
Senin gelecekteki eşinden beklentin yok mu
Gelecekten beklentin yok mu
Patronun da her türlü beklentisi olabilir
Herkes her şeyi isteyebilir - +1 yıl
Bu özgürlük olmuyor yalnız
- +1 yıl
Sana göre olmuyor başkasına göre olabilir doğaldır
Eskiden devlette almıyordu - +1 yıl
Bunu normal karşılayan din düşmanıdır kimse kusura bakmasın
- +1 yıl
Fetva vermeye yetkin yok. 😅
Katılmıyorum. 😅
Normal karşılıyorum herkese saygılıyım - +1 yıl
Saygılı olmayana saygılı olmak da ne biliyim saçma
- +1 yıl
Bilemiyorum olabilir canın sağolsun 😅
Herkes her şeyi sevmek zorunda değil 😅
+1 yılBu sığ zihniyet hala varsa üzücü herkes giyiminde kuşamında özgürdür
20 Yorumla
+1 yılBu devirde hala birbirimizin giyim kuşamıyla ilgilenme çabamız takdire şayan
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef eskisi kadar olmasa da hala baş örtüsü ve sakal düşmanları bitmek bilmiyor.
10 Yorumla
+1 yılCok sacma , din duşmanları git gide artmış türkiyede cok yazik
10 YorumlaMağara adamları olduğu için eski kafalarına veriyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYıllarca beni de almadılar hep reddettiler. Çok başarılıyım kendimi geliştiriyorum benden daha vizyonsuzları aldılar ama beni almadılar tesettürüm yüzünden
30 Yorumla
+1 yılSoruna cevap arayacak ne var ki senin de bilmen gerekiyor zaten Sen %48'lik kesimin iş yerine kabul edilmemişsin Bence şansını %52'lik kesimin tarafında araman gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılİnsanları diniyle dış görünüşü ve giyimiyle yargılamak tamamen saçmalık maalesef
10 Yorumla
+1 yılÖzel yani bu yüzden kendilerine göre kuralların olması normal
Belki öyle çalışan istemiyor
10 Yorumla
+1 yılHer iş kapalıys uygun değil. Mesela kapalı birisi barda gece klübünde pavyonda çalışamaz.
114 Yorumla- +1 yıl
Bahsettiğim kuruluşların bar veya gece kulübü gibi alaksız yerler olmadığından emin olabilirsin
- +1 yıl
Tam olarak ne olduğunu neden gizliyorsun
- +1 yıl
Tamam hastaneler diyim o zaman
- +1 yıl
Bazı özel hastaneler
- +1 yıl
Bildiğim kadarıyla ameliyata giren doktor ve hemşirelerde açık olma zorunluluğu var çünkü bone maske takmaları gerekiyor ve ortam aşırı derecede steril olmalı. Eşarptan gözle görülmeyen toz kıl tüy parçası bile hastaya zarar verebiliyor ama onun dışında sekteter temizlikçi gibi alanlarda kural yok diye biliyorum.
- +1 yıl
Hayır öyle bir zorunluluk yok. Steriliteyi bozan bir durum da yok. Bone başörtüsünün üstüne de takılabilir. Öyleyse insanlar saçlı da gezmesinler saç steriliteyi bozar diye. Ne alakası var?
- +1 yıl
Saç çok stresli de başörtüsü mü problemli yani bırakın Allah aşkına
- +1 yıl
Steril*
- +1 yıl
Ne alaka sokakta ameliyat mı yapılıyor söylediğin çok saçma
- +1 yıl
Sokak ne alaka? Saça bone takiliyorsa başörtüsüne de bone takılır. Anlayamadığın nokta ne tam olarak?
- +1 yıl
Kaldı ki hastanelerde sadece ameliyat yapılıyor. Tonla birim var. Böyle saçma sapan yorumlar yapmayın o yüzden
- +1 yıl
Bacım seni almadılar diye sinirini benden mi çıkarıyorsun git dünyada hastane kalmadı mı ora olmas başka yer olur. Git lütfen sinirini kendi içinde yaşa bana bulaşma. Hadi iyi geceler.
- +1 yıl
Yok beni almadılar diye değil. Başvuru bile yapmadım da konu bu değil zaten.
- +1 yıl
Neysee
Eğitim & Kariyer konusunda 672 cevap paylaştı. Kurum diye genellemek hoş olmaz. Mesela isim var mı?
03 Yorumla- +1 yıl
Farkettiysen "bazı" dedim
- +1 yıl
İzmir'de olsaydın mutlaka denk gelirdin
- Eğitim & Kariyer konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılİş yerinin bi kuralı vardır ne açık ne kapalı olmalı normal. Ben haklı buluyorum.
10 Yorumla Peki açık çalıştırmayan özel kurumlar için hiç böyle bir şey deniyor mu?
06 Yorumla- +1 yıl
Öyle bir kurum mu var?
- +1 yıl
Varsa bile din alanındadır sadece. Benim dediğim durumla her alanda karşılaşılıyor
- +1 yıl
Bilmiyorum
- +1 yıl
Dini bir kuruluşsa eğer olabilir ama onun dışında hiç görmedim
+1 yılTürkiye 3. dünya ülkesi zaten Günaydınlar uyanında balığa çıkalım 😂
00 Yorumla
+1 yılOnlarda insan ama kapalı diye çalıştırmamak gericilik tabi illaki açık saçık olup öyle mi iş bulmak lazım kim ne giyinirse özgürdür
10 Yorumla
+1 yılİzmir değil ki sadece ben Ankaradayım tesettürlüyken yaz tatilinde iş aradım garsonluk işinde falan istemiyorlar genelde
10 Yorumla
+1 yılMesela ne gibi yerler de hiç duymadım da
15 Yorumla- +1 yıl
Bazı özel hastaneler mesela
- +1 yıl
Tabi sahipleriyle alakalı bir durum bu.
- +1 yıl
Hmm anladım. Açıkçası artık şaşırmıyorum. Medeniyetten baya uzağız. İnsanların tesettürü veya mini giyinmesi bu ülkede bazı kesimlere rahatsızlık veriyor ne yazılı
- +1 yıl
Yazık ki *
- +1 yıl
Evet maalesef.
+1 yılBende buna dinsizlik derim
13 Yorumla- +1 yıl
Din düşmanlığı desek daha doğru olur
- +1 yıl
Haklısınız teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
ben açık giyiyorum diye kabul edilmemiştim o neymiş
31 Yorumla- +1 yıl
Öyle bişey mi varmış
Kimin ne taktığını bırakıp gelişmeye odaklansalar cok sey düzelecek de.
10 Yorumla
+1 yılTercih neticede. Kimse istemediğini çalıştırmak zorunda değil. Mütedeyyin bir işyerinde mini etekli çalıştırılmadığına nasıl şaşırmıyorsak buna da şaşırmamalıyız. Hele ki İzmir gibi bir yerdeysek.
011 Yorumla- +1 yıl
Dini kurumlarda mini etekli insanların çalışmaması normal. Barda bir tesettürlünün çalışmaması da normal. Ama normal halka açık bir işletmede bu normal değil. Güya "özgürüz" ya hani. Hele ki İzmir gibi bir yerde
- +1 yıl
Halka açık işletme tarifi nedir. Halkın orada kimin çalıştığı üzerine söz hakkı varsa protesto edebilir. Hakkı Yoksa veya böyle bir derdi yoksa bir şey çıkmaz.
Öte yandan bir işletmenin çalışanlar arası uyumu da gözetmek istemesi makul. Ayrıca bütün inancı temel olarak benim yaşam biçimimle çatışan biriyle aynı ortamda çalışmaktan kaçınmam neden anormal olsun. Alkol alan, açık giyinen, evlilik öncesi ilişki, kürtaj vb gibi özel hayata dair konularda başka bireylerin hayatına müdahil olmayı ibadet sayan bir dinin mensubu seküler bir ortam için tehdit değilse nedir. No offence but din bu. Bir zamanlar dindardım evet az bucuk empati kurabiliyorum. - +1 yıl
Bir zamanlar dindar olduğunu sanmıyorum. Dini bilmeden dindar olunmuyor çünkü. Belli ki birileri sana bazı şeyleri yanlış öğretmiş. Birilerinin hayatına müdahil olmak ibadet değil. Bunu kulaktan dolma bilgiyi nereden öğrendin bilemem ama bu din mensuplarının yapması gereken tek şey sadece "doğruları anlatmak" "karışmak değil". İkisinin arasındaki ayrımı yapamıyorsan veya yapamayanlara bakarak dini yargılıyorsan bu senin problemin.
- +1 yıl
O dediğin 1 ayet. Geri kalanların hepsi azap cehennem ve kan. Sevgi hoşgörü falan olsaydı ortadoğu bu halde olmazdı.
- +1 yıl
Sen hiç meal okumamışsın çok belli.
- +1 yıl
Dinini bilmeden dindarlık yapan, dini bilmeden ateist olur. Şaşırılacak bir son değil.
- +1 yıl
Selam
- +1 yıl
Ne?
- +1 yıl
boş ver. Furkan suresi 63
- +1 yıl
Orada selam diyip geçenler Müslümanlar yalnız :) bu durumda Kuran'a göre inanmayan cahil sen oluyorsun :)
- +1 yıl
Kendi kendine hakaret ediyorsun enteresan
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılayrımcılık
hoş değil10 Yorumla
+1 yılİleri düşünceliyiz diyenlerin hepsi gerici
10 Yorumla
+1 yılSaçma
10 YorumlaFransada yasaklandı
15 Yorumla- +1 yıl
Derken?
- +1 yıl
Heh bi de diyorlar ki böyle şeyler önceden vardı artık yapamazlar falan duysun bunu millet
- +1 yıl
Konu ne
Tesettürlü birini çalıştırmak istemeyebilir.
14 Yorumla- +1 yıl
Bunu diyenler özgürlükten bahsetmesin
- +1 yıl
İsteyen kapanır isteyen açılır. Evet özgürlük. Sana batan ne
+1 yılHerkeesin kendi tercihii
04 Yorumla- +1 yıl
Ondan sonra özgürlük diye gezmeyin ama etrafta olur mu?
- +1 yıl
Kddndjdjddj derken
- +1 yıl
Kıyafete göre insan ayıranlara "herkesin kendi tercihi" diyen biri özgürlükten bahsetmesin diyorum yani. Sonra özgürlük niye yok soruyorsunuz ya hani
- +1 yıl
Diye*
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılkim o kurum
06 Yorumla- +1 yıl
İsim vermeye gerek yok 1 tane değil ki
- +1 yıl
Tonla var zaten
- +1 yıl
yok cunku :)
- +1 yıl
Ya aynen çok biliyosun sen
- +1 yıl
evet ben cok biliyorum :)
sende yalanci bir provakatorsun :) - +1 yıl
Ben yalancı degilim de belli ki sen kuyruğuna basılmış bir iftiracısın :)
Gizli Üye(18-24)+1 yılSonra neden gelişemiyoruz diyorlar
10 YorumlaYaz bana
02 Yorumla- +1 yıl
Yaw yazmıyorum derdin ne kimsin sen?
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer