Gruplaşma olan işyerleri için ne düşünüyorsunuz?

Benim çalıştığım yerde çok fazla gruplaşma var ve ben hiçbir gruba dahil değilim. Önceki çalıştığım yerde gruplaşma yoktu. Herkes birbiriyle arkadaşti.

Gruplaşma olan işyerleri için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla