Doktor ya da mühendis birini bulmak istiyorum ahlaklı düzgününü nasıl bulabilirim (meslek olarak bana uygun olduğunu düşündüğüm için istiyorum) biraz yakışıklı da olsa güzel olur
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doktor mühendis statüsündeki erkekleri kadınlar seçip alamaz, o statüde erkekler kadınını seçer alır. Bu noktayı hatırlatmakta fayda var.
Ben o grubu seçebilecek bir mesleğe sahibim
Sipariş eder gibi, 😂ayrıca benim lise mezunu arkadaşım, bir doktora ben bunu kandırır evlenirim dedi, dediğinide yaptı sjsjs, gönül işleri bu
@fesfs valla helal olsun gerçi ben biraz yakışıklı da olsun istiyorum yoksa bulurdum
Yakışıklıydi valla, 19 yaşında kandırdı adamı, birlikte gitmiştik, çıktık dedi ben bunu tavlar evlenirim, dedim boş konuşma, vallahi billahi nasıl yaptı bilmiyorum, evlendi, kocaman çocukları var 😂 kızda güzeldi ama Allah var,
Ben bunu kandırır evlenirim cümlesinin anlamı ne biliyor musun? Ben bunu gözüme kestirdim, fakat o beni tercih eder mi bilmiyorum, onun beni tercih etmesi (seçmesi ) için elimden geleni yapacağım.
Gene benim dediğime geliyor yani.
Ee netice de, başardı istemese istemez, yine lise mezunu arkadaşım, katıp, oda koskoca valiyle evlendi, bence kader yazısı. Çok öğretmen arkadaşımda esnaf la şoförle falan evli sjsj
Hala neyin kompleksini yapıyorsun erkek seçmiş kadın seçmiş evlenmişler mi evlenmişler sonuca bak
Erkeklere gelince bu statü mesele oluyor, valla kadınlar bunu dert etmiyor, kafa uysun yeto
Ben biraz beceriksizim galiba güzellik olarak fena değilim bakımlıyım güzel giyinirim sporumu yaparım mesleğim de güzel bir vali ayarlayamıyorum 😅
Senin arkadaşlarla birkaç gün takılmam lazım
@fesfs kadın statüyü dert etmiyor sadece kafa uysun yeterli mi? :D
kadınlara kadın hipergamisini anlatmayayım şimdi burada :D
@fesfs bir de bence gayet de kadın seçmiş gözüne kestirmiş bunu ayarlicam demiş ve ayarlamış herkes yapamaz bunu
Valla bilmiyorum bacim, hakkında hayırlısı hayırsız olacaksa hiç olmasın
@FigmudSreud ahaha hipegarmi erkek 😂 valla nasip bu işler ya, nebileyim, meslek boş bence cidden delikanli olması huy önemli emin olun.
@fesfs hayırlısı kolaylıkla güzellikle olsun 💞
huy, karakter, uyum önemli şeyler ancak kadınlar her daim en önceliği statüsel tatminliktir, bunu inkar etmeyelim diğerleri arkadan gelir. Sorudan zaten anlıyorsun doktor mühendis arıyorum diyor, ama diyor doktor mühendis olacak bir de ahlaklı olsun diyor daha ne kadar açıklayıcı ifade edebilirim.
Benim mesleğim güzel diyor beni anca mühendis doktor statüsü tatmin eder diyor, benim mesleğim iyi ben sadece kafa uyumuna anlaşmamıza bakarım mesleği önemsiz demiyor dikkat ettiysen
Ben denk olsun istiyorum ama arkadaşlarımın kocalarının çoğu onlardan daha düşük meslekte çalışmayan bile var
@FigmudSreud ben bu arkadaş için demedim ama, kendim için ve çevrem için dedim, ben anlasabilmek aynı pencereden bakabilmek isterim, beyaz yakalı olup, karaktersiz insanda çok, bu yüzden aynı frekansı yakalama daha önemli
Bime bu cuma gelmiştir.
Gelse de alsak
Sipariş ver gelir evine
Link at vereyim
ebatları nasıl olsun boy en kalınlık?
Her şeyin ortasını severim şişko olmasın zayıf olmasın çok uzun çok kısa olmasın normal olsun
anlıyorum canım :D
Anlamana sevindim şekerim umarım diğerleri de anlar 😝
evlenme niyetim olsaydı bir doktor olarak izdivacınıza talip olurdum
Sizin yaşınız büyük ben daha genç birlerini istiyorum
tüh istediğim pas gelmedi tam golü atacakken :D
Gol olsun istesek herhangi birini bulurdum 🥲
yok o değil düşündüm ki ne doktorusunuz diyeceksin ama onu sormayınca gol gelmedi.
Doktora mı yaptınız
Ne doktorusunuz
uzman * diyecektim ama o sırada gelseydi bu cevap tadı olacaktı makaranın :D
uzman s iki şolog
Böyle espriler yaptığın sürece birini bulamazsın zaten merak etme
bulmaya ihtiyacım yok yeterince var o yüzden dalgamı geçerim ama fark etmen çok uzun sürdü :D
Kalitesiz esprileri anlamıyorum
kibar hatunsun ona lafım yok ama doktor mühendisi fazla büyütüyorsun kafanda. iş dünyasının finans sektörünün lordları varken...
Zengin istemiyorum bana uygun mesleği olsun benden bir tık fazla kazanabilir yeter
benim meslektekilere de bak sen yaşına uyanlardan borsacı trader analist veya direk benim gibi uzman fon yöneticisi olanlara... senden bir tık değil 10 tık olur ama zararı olmaz erkeğin güçlü olmasının.
İstemiyorum o grubu beğenmiyorum sevmiyorum espri anlayışları da senin gibiyse hoşlanmam
benim gibi olmaları için patron olmaları lazım alt sınıfa bakarsın 2 tık üstündekilere onlar senin sevdiğin gibi odun olur işini görür :D
Mesela nasıl bir mühendis?
Öncelikle istediğim ahlaklı olması
O konuda çok şanslısın galiba ☺️
Hmm öyle mi
Mesleğiniz peki?
Buraya yazmak istemiyorum
Anladım. O zaman mühendis neden yazsın?
Hekimim ben de
Bende yazılım mühendisiyim. Biyoloji konusunda bayağı iyiydim kan tutuyordu bu mesleğe yöneldim bende 3 yıldır çalışıyorum
Biyoloji sevmezdim lisede nasıl bu bölümü seçtim bilmiyorum 😅
Biraz geç mi mezun oldun
Geç mezun olmadım 4 yıl atama bekledim kamuda çalışıyorum
Kim seni bu bölüme teşvik etti 😁
Yazılımcılar devlet sevmez ilginç devleti tercih etmen
Puanım yetiyor diye tercih yaptık amcam babam falan 🥲
Evet haklısın o dönem şartları özelde oradan oraya derken iş garantisi için devlet oldu ama şimdi serbest piyasada iş yapmak için uğraşıyorum aynı zamanda
Hangi üniversite peki
İyi yapıyorsun serbest piyasada devletin 4-5 katı kazanırsın bankalarda bile çok iyi kazanıyorlar
O yüzden sürekli kendimi geliştiriyorum. Kamudaki maaş çerez parası oluyor artık. Sen nerede çalışıyorsun peki
Kamudayım ben de
Anladım kamu önceden özel sektörden iyiydi sanki değil mi yanlış mı hatırlıyorum?
İkisi de iyi değil maalesef Türkiye şartlarında
Çalışma saatlerim belli olsun diye kamuda çalışıyorum para kazanmak içim özelde çalışmak lazım ama
Kesinlikle haklısın. Ekonomi konusunda sorunlarımız var.
Senin meslek ne bacım
Onların ortamında olman lazım onları bulmak için
Onların ortamı nerde olur dicem de doktorlar sürekli nöbet tutuyordur mühendisler de hep erkek ortamı giremem
Onları tanıyan kişileri tanıman gerek o zaman çünkü dışarıdan biriyle görücü usulü falan olmazlar
Benim çevremdekiler hep evli bekar yok ki bulayım
Ya da yakışıklı değil 🥲
Senin mesleğin ne
mühendis mi dedi biri
Senin yaşın küçük canım olmaz
ama olgun biriyim
hem merak ettim sizi en azından tanışırız
Olgun ve yaşı küçük istemem
tamam en azından tanışalım
İstemiyorum
mesleğinizi merak ettim ben seçerim dediniz ya
lütfen mesleğinizi söyleyip kaçın isterseniz çok merak ettim
Söyleyecek olsam yukarı yazardım mesleğim şu taliplerimi beklerim diye sana yazacak halim yok
peki saygılar