28 Yaşında lise 1. sınıf terkim ve 12 senedir de çalışmıyorum ne düşünüyorsunuz?

28 Yaşında lise 1. sınıf terkim ve 12 senedir de çalışmıyorum ne düşünüyorsunuz?
Cevapla